״החלפת המאמנים לא עשתה כל כך טוב לקבוצה״

שחקנה של מ.ס טירה העונה, עידו גונן, מדבר על העונה הנהדרת שלו, העונה הקשה של קבוצתו, השאיפות לעתיד וגם רומז: ״בית חם לא עוזבים כזה מהר״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-06-2023
  • 14:18

עידו גונן, שחקנהשל מ.ס טירה מליגה א׳ צפון מדבר על הציפיות של הקבוצה העונה, על כך שנתן עונה נהדרת עם המון בישולים והיה בורג חשוב מאוד עבור הקבוצה כשעזר לקבוצה שסיימה את העונה במקום ה-9 עם 37 נקודות והיו רוחקים רק 5 נקודות מהפלייאוף העליון. 

 

השחקן עידו גונן: ״המטרות שלנו בתחילת העונה היו להגיע לפלייאוף העליון ואף להתחרות על המקום הראשון על עליית ליגה, אבל מה שעבר עלינו העונה זה לא פשוט. החלפת מאמנים, אנשים שהיו בקבוצה ופתאום נעלמו עברנו עונה באמת מאוד קשה ולא הצלחנו להשיג את המטרות שלנו״.

 

״הבעיה הגדולה שהייתה לקבוצה היא חוסרמגרש ביתי וכל פעם צריך לנסוע שעתיים לכל כיוון, דברים כאלה באמת שברו אותי וגרמו לי להריים ידיים, אבל גם שקיבלתי המון הצעות מקבוצות במהלך העונה. ידעתי בפנים שאני לא יכול לעזוב את הקבוצה במצב הזה״.

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם?
״התחלנו את העונה לא טוב ולאט לאט השתפרנו. הרבה אנשים היו בלחץ שנרד ליגה, אבל ידעתי תמיד שהסגל ממש איכותי ואפילו לרגע לא חששתי״. 

 

היה לכם קצת בלאגן בטירה עם החלפת מאמנים. זה השפיע עליכם?
״אין ספק שזה קצת פגע, אבל אי אפשר לשים על זה את האצבע המאשימה. שמח שעוודי היה פה כדי לקחת על הכתפפים שלו את הקבוצה פיקוד ומכאן מגיע לו מילה טובה כמאמן וגם בתור אישיות. היו פה שחקנים בסגל שכל קבוצה הייתה רוצה לראות אצלה. דברים לא התחברו זה הפך למין כדור שלג שהיה קשה מאוד לעצור״.

 

באופן אישי הייתה לך יחסית עונה טובה עם המון בישולים תסכם לי את העונה שלך?
אין  ספק שבישלתי לא מעט גולים בליגה וגם בגביע המדינה מול קבוצות בליגה הלאומית . אישית אני מצפה ממני להרבה יותר והאמת כבר נמאס לי לשמוע גם מכולם שאני שווה יותר . זכיתי להיפגש עם משה שפירא שידע לשים לי מראה מול הפנים ולהבין שזה לא מספיק ואת המחמאות צריך לשים בצד . 
התחלתי לעבוד איתו על הצד המנטלי , וידאו , פיזי וכל מה שצריך על מנת לעשות באמת את הקפיצת מדרגה ומפה השמיים הם הגבול .

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?
זה עוד מוקדם מאוד לדעת . כשחקן תמיד יש לי שאיפה להתקדם ולהגיע רחוק . אשב עם מומו ניסטל הסוכן שלי ואקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורי. בית חם לא עוזבים כזה מהר״.

עידו גונן, אחד ממצטייני העונה שעברה. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל מקום ריסקת אותו (לאמיר כהן 05-06-2023, 15:28)
  2. כל מקום ריסקת אותו (לאמיר כהן 05-06-2023, 15:28)
  3. אמיר כהן כמעט הוריד את טירה ליגה (אחד שיודע 05-06-2023, 15:29)
  4. טירה מקום של נוכלים (חמו 05-06-2023, 16:27)
    ועבד טיטי זה הנוכל הכי גדול כלום לא יכול לגדול איפה שטיטי נוגע, נוכל עבריין
  5. ליצנים (ליצנים 06-06-2023, 18:57)
    אמיר כהן עזב מיד לאחר סיום המחזור הראשון של הליגה לאחר שהעפיל שלב בגביע אז ליצן ואינטרסנט מי שכתב
  6. עידו גונן (עידו גונן 06-06-2023, 18:58)
    אצל אמיר עידו גונן היה שחקן ספסל . ברגע שעדי נימני סיים והדוקטור עזב אמיר ראה את הנולד וברח . גאון א