״לא חשבתי שתהיה לנו עוד עונה כזאת עם מאבקים עד הרגע האחרון״

עמית מזרחי, שחקנה של הפועל מגדל העמק, התייחס לעונה האחרונה וגם על המחשבות לעתיד: ״מגדל צריכה להיות כל שנה בצמרת, יש שם תנאים מדהימים״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 03-06-2023
  • 18:08

עמית מזרחי היה שחקן מאוד חשוב עבור הפועל מגדל העמק מליגה א צפון. השחקן כבש העונה 10 שערים ובישל יותר מ-10 נוספים.

הפועל מגד העמק סיימה את העונה במקום ה-11 עם 36 נקודות והבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה א צפון בסיום העונה. בראיון לאתר גולר, עמית מסכם את העונה של קבוצתו.

 

עמית, איך אתה מסכם את העונה שלכם?
״את האמת, לא חשבתי שתהיה לנו עוד עונה כזאת של מאבקים עד הרגע האחרון. אבל בניית הקבוצה בתחילת העונה הייתה סביב הרבה שחקנים צעירים שלא מכירים את הליגה כל כך ולקח להם זמן להיכנס לעניינים. היו 3 חילופי מאמנים שכמובן כל אחד מאמין בדרך שלו ובגלל זה לקח לקבוצה זמן להתחבר. כל פעם שחקנים חדשים הגיעו ועד שנוצרת כימיה זה לוקח זמן״.

 

באופן אישי הייתה לך עונה טובה.
״מבחינה אישית אני מרגיש שעשיתי עונה טובה עם 10 שערים ו-10 בישולים, אני מאמין שאם הקבוצה הייתה קצת יותר למעלה גם הייתי מצליח להביא יותר מספרים, אבל העונה הזאת הייתה עונה קשה ואני שמח שבסופו של דבר נשארנו בליגה והצלחתי גם לעשות עונה טובה מבחינה אישית״.

 

״כשהגענו לחלק האחרון של העונה הבנו שאנחנו הולכים להילחם עד הרגע האחרון ואני שמח שבסוף הצלחנו להשאיר את המועדון בליגה״, הוסיף עמית, ״מבחינת תנאים יש במגדל העמק את כל התנאים שצריך ואני חושב שעם דרך נכונה המועדון הזה יכול ואמור להיות כל שנה בצמרת הליגה״.

 

משפט לסיום?
״אני רוצה להודות להנהלת הפועל מגדל העמק ולמאמן, וגם תודה ענקית לסוכן שלי אורן דניאל שעזר לי הרבה בתקופה הזאת״.

עמית מזרחי, סיים עונה נהדרת עם 10 שערים!! צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. עמית תישאר במגדל (חיים 04-06-2023, 06:05)