״הייתה לנו עונה טובה, היינו יכולים להגיע לפלייאוף העליון״

כך אמר טל ויגדורוביץ, שחקנה של מכבי אחמד נוג׳ידאת מליגה א צפון, הקבוצה שהייתה בעונה הראשונה שלה בליגה, סיימה במקום 8 עם 37 נקודות וחתמה עונה מאוד מוצלחת מבחינתה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 01-06-2023
  • 15:35

השחקן המוכשר של מכבי אחמד נוגידאת, טל ויגדורוביץ, התראיין לאתר גולר לאחר שהסתיימה העונה הראשונה של קבוצתו בליגה א׳. טל דיבר על השאיפות להמשך וגם על העונה הנהדרת שעברה קבוצתו: ״הייתה לנו עונה מאוד טובה ועשינו את העבודה שלנו כמו שצריך, היינו רחוקים רק חמש נקודות מהפלייאוף העליון וזה אומר הכל״.

 

השחקן התחיל את העונה עם הפועל בועיינה, בהמשך עבר למכבי אתא ביאליק וסיים את העונה עם מכבי אחמד נוג׳ידאת.

״יש לי קשר מיוחד לבועיינה, עשיתי שם שנתיים גדולות, פעמיים עשינו פלייאוף כשאף אחד לא ציפה לכך, אבל העונה ראיתי את מה שהיה שם בהתחלה והעדפתי לעזוב״, הוא מספר על המעבר בין הקבוצות והוסיף: ״הגעתי לקריית אתא, מקום טוב עם אנשים טובים, זה התחיל טוב ולאט לאט היה לי גם ירידה ביכולת, זה יישמע כמו תירוץ אבל הנסיעות מקריית שמונה לקריות בשבע בבוקר גמרו אותי, הייתי מגיע לאימון גמור  והחלטתי לעזוב גם בשבילי. חודש שלם שיחקתי והרגשתי שזה לא אני. כשעזבתי היו לי הרבה אופציה לאן ללכת אבל עיסא מאוד רצה אותי והלכתי לנוגדאת בגללו. שם הוא נתן לי את השקט ואת המושכות לעזור לקבוצה וזה מה שעשינו - ואני שמח על זה זה רק בזכותו״.

 

באיזה קבוצה הרגשתה שזה המקום שלך ואתה יכול להצליח?
״תשמע, זה מה שהרגשתי שנתיים בבועיינה וכך היה גן בעונה השלישית שלי שם. בדיוק בגלל זה עזבתי, כי הרגשתי לא טוב. בנוגדאת נתנו לי בטחון ושקט, סמכו עליי - ואני שמח שעזרנו אחד לשני״.

 

איך אתה מסכם את החצי עונה שלך במכבי אחמד נוג׳ידאת?
״בתחילת הסיבוב השני עשינו רצף מצוין - ןלקראת סוף העונה היה לנו קצת ירידה שנבעה בעיקר מהרבה פציעות, אבל המטרה שלנו הייתה להישאר בליגה, אז אני חושב שעמדנו בזה יפה. אם לא הפציעות היינו עושים גם פלייאוף״.

 

הצטרפת לקבוצה בסיבוב השני ועזרת לה מאוד. איך אתה מסכם את העונה שלך באופן אישי?
״אני חושב שהרבה דברים מסביב פגעו בי, עברתי שלוש קבוצות בגלל סיבות שלא קשורות לכדורגל, כשהגעתי לנוגדאת קיבלתי את השקט שהייתי צריך בשביל להראות את היכולת האמיתית שלי. אפשר לחלק את העונה לחצי הסיבוב הראשון שהיה צולע והסיבוב השני בו חזרתי לעצמי וליכולת שהצגתי בשנתיים האחרונות בבועיינה״.

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?
״עוד לא יודע, השאיפה שלי היא לעלות רמה. אני חושב שאחרי שלוש שנים בליגה א בתור שחקן דומננטי אני בשל לעשות את קפיצת המדרגה. מקווה לחזור הביתה לקריית שמונה, אני חושב שזה שהם ירדו עם כל הכאב שמלווה לכך, זאת הזדמנות בשבילי״.

טל וידורוביץ, סיים עונה מצויינת בנוגידאת. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות