״הייתה לנו עונה מצוינת, יכולנו לסיים אותה בפלייאוף העליון״

כך אמר עבדאללה חולי, שחקנה של מכבי אתא ביאליק מליגה א צפון: ״בגלל חוסר מזל לא הגענו לשם״. המגן השמאלי כבש העונה שני שערים, בישל 8 נופים ונתן עונה נהדרת

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 28-05-2023
  • 09:18

מכבי אתא ביאליק סיימה את העונה במקום ה-6 עם 40 נקודות והייתה רחוקה רק שתי נקודות מעלייה מדהימה לפלייאוף העליון. בראיון סיום עונה מספר אחד השחקנים המצטיינים של הקבוצה, עבדאללה חולי, על תחושות הפספוס במועדון והציפיות להמשך.

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם?
״זו הייתה עונה מצוינת לקבוצה שרוב הסגל בה זה צעירים. התחלנו את העונה לא טוב והיינו מועמדים לירידה, אבל בחצי השני של העונה עשינו שינויים והיינו רחוקים רק שתי נקודות מהפלייאוף״.

 

באופן אישי הייתה לך עונה נהדרת.
״נכון, עשיתי עונה טובה מאוד עם שני שערים ו-8 בישולים כמגן שמאלי, אני חושב שזאת אחת מהעונות הכי טובות שלי בליגה א״.

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?
״אני עדיין לא יודע, צריך לבדוק מה מצב הקבוצות ומה ההצעות שיהיו לי, אבל אם אתא ביאליק ירצו שאמשיך אני אשחק באתא ביאליק כי זה המעדון הכי טוב והכי מסודר שהייתי בו, מבחינת הכל. נראה מה יקרה בחודש הקרוב״.

 

הייתם רחוקים רק 2 נקודות מהפלייאוף העליון. תחושת פספוס?
״הרגשנו את הפספוס כל השחקנים כי מאוד רצינו להיות בפלייאוף, הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות הרבה אבל סך הכל זו עונה מצוינת לקבוצה״.

 

משפט לסיום? 
״אני רוצה להגיד תודה להנהלה של אתא ביאליק על כל התמיכה גם שהקבוצה בתחילת העונה לא היתה טובה, הם נתנו את הביטחון וכל השקט לשחקנים, במיוחד יוחאי כהן. תודה כמובן לצוות המאמנים אבי סבג ואסי כץ שעשו עבודה מצוינת״.

עבדאללה חולי, מסיים עונה נהדרת בקרית אתא. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות