"שיחקנו כדורגל מצוין, עם קצת מזל היינו עולים ליגה"

בר שמש, כוכבה של באקה אל גרביה, סיכם את העונה האחרונה. על ההפסד בפלייאוף: ״אכזבה גדולה ובעיקר חוסר מזל שלנו״. ראיון מעניין עם אחד הקשרים הטובים בליגה שנמצא עם הפנים לליגות הבכירות

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-05-2023
  • 09:21

בר שמש סיים עונה נהדרת בבאקה אל גרביה כשכבש 10 שערים ובישל עוד 14 שערים ובעיקר הציג יכולת גבוהה מאד, כשהוביל את קבוצתו למקום השלישי המכובד, קרוב מאד למקום ממנו עולים לליגה הלאומית.

 

בר מסכם את העונה ואומר: ״עונה מצוינת גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי עשינו עונה טובה ומאתגרת עם חבורה של שחקנים מוכשרים, מאמן ענק שאיתן שיחקנו כדורגל מהטובים בליגה ועם קצת מזל היינו עושים את הבלתי צפוי ועולים ליגה״.

 

סיימתם במקום שלישי המכובד ובפלייאוף הפסדתם במשחק הראשון. מאכזב?
"נכון, אכזבה של כולם במשחק הראשון בפלייאוף וזה המשך לחוסר מזל כמו שאמרתי, היינו טובים מהם לאורך כל המשחק, החמצנו המון, התוצאה משקרת וסיימנו את העונה בצורה מרה ומאכזבת אבל עם ראש מורם כי נתנו הכל, זה הכדורגל, ממשיכים הלאה״.

 

על התנאים בבאקה והאם חשש להגיע לשם לפני שהגיע: ״את האמת, לפני שהגעתי לבאקה מאוד חששתי, רציתי מקום שקרוב לבית והם מאוד רצו אותי והחלטתי ללכת והופתעתי מאוד. אנשים טובים, הנהלה מצוינת, קהל מצוין, מאמן הכי טוב בליגה ונהניתי מכל רגע וכל דקה ואין ספק שעשיתי בחירה נכונה. ההצלחה שלי הרבה בזכותם וזו ההזדמנות לומר תודה והערכה למועדון הזה שיקר לליבי״.

 

עשית עונה ענקית מבחינתך, מה הכיוןן בעונה הבאה?
"נכון, עשיתי עונה טובה מבחינתי ואכן יש הרבה התעניינות והצעות שהסוכן שלי מטפל בהן. המטרה שלי לעשות בחירה נכונה ולתת עונה יותר טובה ותמיד להשתפר עוד ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות״.

בר שמש. מכוכבי העונה בבאקה אל גרביה. מילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. היגיון (בקאווי 25-05-2023, 10:20)
    אתה מדבר על מזל ? למה שלא תקרא לילד בשמו ? במשחק הפליאוף נגד רעננה , השופט קבע את תוצאת המשחק
  2. בקשר למשחק נגד רעננה השופט מנע מבקה ניצחון אם הייתם עוברים הייתם בגמר נגד נוף הגליל לא מזל ולא בטיח (ראמי 25-05-2023, 12:55)