סיכום עונה: נבחרת העונה של ליגה א צפון

ליגה א צפון הסתיימה כאשר איחוד בני שפרעם עלתה לליגה הלאומית, הפועל קלנסוואה ומכבי טמרה ירדו לליגה ב - ועכשיו הגיע זמן הסיכומים. מי היה מצטיין העונה? מי מאמן העונה? מי תגלית העונה? ומי בנבחרת הכי טובה של אתר גולר בליגה א צפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-05-2023
  • 11:20

זינדין זידאן, המאמן המעוטר של אלופת אירופה, ריאל מדריד, אמר שהדבר הכי קשה למאמן זה בחירת ההרכב. אז לנו, באתר "גולר", המשימה הייתה עוד יותר קשה, כי על הצוות שלנו הוטלה המשימה לבחור את נבחרת העונה. בעזרת צוות הכתבים ולאחר שעות של תיקונים, הורדות והוספות, גיבשנו את נבחרת העונה של ליגה א' דרום. מי שלא נבחר, איתכם הסליחה...

 

עלי חטיב, כוכב העונה של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל

 

שחקן העונה: עלי חטיב (איחוד בני שפרעם)

19 שערים וכמות זהה של בישולים יחד עם עלית ליגה מביאים את עלי חטיב להיות שחקן העונה של אתר גולר. עלי העלה את שפרעם כמעט לבדו עם ביצועים יוצאים מהכלל. ויהיה מעניין לראות אותו עונה הבאה ממשיך בשפרעם.

 

פיראס מוגרבי, מאמן העונה של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל

 

מאמן העונה: פיראס מוגרבי (איחוד בני שפרעם)

איזה כיף לראות מאמן צעיר ומצליח ויותר כיף לפרגן למאמן שכזה. שנתיים מדהימות פיראס מסיים בשפרעם, שנתיים בהן עלה שתי ליגות! הישג חסר תקדים! בליגה א פיראס הוכיח את יכולתיו וכמו שהיה שחקן גדול כך סביר להניח שהוא הולך להיות מאמן גדול. 

 

תגלית העונה 1: אברהם ראדי (הפועל באקה אל גרביה)

חלוצה הצעיר של באקה שיחק אשתקד באשדוד וכבש 5 שערים אבל העונה הוא עשה התקדמות אדירה תחת מאמנו אסי אלימלך כשכבש 12 שערים שהובילו את קבוצתו באקה למקום השלישי והמכובד. 

 

תגלית העונה 2: מוחמד פוקרא (איחוד שפרעם)

חלוצה של שפרעם אומנם רק בן 21, שנה ראשונה בבוגרים לאחר שגדל במחלקת הנוער של סכנין.  לקח החלטה נכונה כשירד לקבל דקות בליגה א, כבש 8 שערים חשובים והוכיח שהוא יכול לשחק בליגות הגבוהות יותר. 

 

קהל העונה: צעירי שפרעם 

הקהל הענק והמועדד של שפרעם, אשר דחף את הקבוצה שלו בכל המשחקים ובעיקר הצביעו ברגלים לטובת הקבוצה והיה כיף לראות קהל כל כך גדול שר ומעודד לטובת הקבוצה שלו.  

 קהל העונה של אתר גולר: איחוד בני שפרעם! צילום: חגאג רחאל

 

קאמבק של העונה:1: עירוני נשר ובראכת ווהב

עירוני נשר מחזור 13 מקום אחרון עם 7 נקודות! מחזור 30 מקום 7 עם 38 נקודות! וכל הכבוד למאמנה בראכת ווהב שהוכיח את יכולתו ומראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ וצפוי להיות מאמן טוב לא פחות מאביו המאמן הדגול אחמד ווהב. 

 

קאמבק העונה 2: בני זלפה ואחמד סבע

איזה מאמן ענק מתפתח לנו כמו אחמד סבע שלקח קבוצה כמו בני זלפה והביא אותה עד הפלייאוף העליון תוך כדי שהיא מציגה כדורגל לפעמים הכי טוב בליגה ועשה רושם שיכלה לנצח כל קבוצה. 

 

נבחרת העונה:

שוער: עמית סרוסי (באקה אל גרביה)

השוער הראשון של הקבוצה עם הכי מעט ספיגות בליגה, 23 גולים בלבד כולל מול רעננה בהארכה של משחקי העלייהשחשוב לציין שרק 20 מתוכם היו שעמית היה בשער. עמית שוער צעיר ומוכשר שיכול לשחק בליגות הגבוהות אם רק יאמינו בו. 

 

עמית סרוסי, שוער העונה של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל

 

מגן ימין: חנן ביטון (מכבי קרית אתא)

הקשר/מגן הצעיר שזאת העונה השנייה שמכבי חיפה משאילה אותו לקבוצה שיחק העונה נהדר באגף ימין של מכבי אתא ביאליק ורשם 6 גולים ומספר רב של בישולים כשותף בכל משחקי הקבוצה חוץ מפעם אחת שבה הקבוצה הפסידה בלעדיו.

 

מגן שמאל: עלי דחלה (צעירי כפר כנא)

המגן בן ה-24 בעונתו הרביעית בקבוצה נתן את כל כולו למען הצלחת הקבוצה כשהוא לא מפסיק לרוץ באגף שמאל העונה עם 3 גולים ובישולים רבים כשהוא משחק ב30 הופעות מתוך ה-32 הופעות הקבוצה בדרך להיות הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה.

 

עלי דחלה, מגן שמאלי הטוב בליגה. צילום: חגאג רחאל

 

בלם: מוחמד"גימי" עבאס (צעירי כפר כנא)

בלמה המצוין של כפר כנא, סגר את ההגנה של קבוצתו ספגה כמעט הכי מעט שערים בליגה וזה הרבה בזכות הבלם המצוין. וגם משחקי הפלייאוף "גימי" היה נפלא כבש שער מול כפר שלם וחיפה הרבה על חסרונו של גיזי הבלם השני של כפר כנא. 

 

בלם שרון לוי (איחוד שפרעם)

בלמה הנהדר של שפרעם, לעיתים שיחק במספר תפקידים אבל שרון מוכיח בכל עמדה שהוא משחק הוא מצוין ונותן הכל למען הקבוצה שלו ורשם עוד עליה מבין רבות שיש לו. ורק להיזכר שבשנה שעברה עלה ליגה עם טבריה. קבלן עליות. 

 

קישור:

בר שמש (הפועל באקה אל גרביה)

כמה כיף זה לראות את השחקן שהתחיל את דרכו בטוברוק משחק. הוא נמצא בכל מקום במגרש ויוצר מצבי הבקעה רבים עם מספר רב של בישולים ו-9 גולים + 2 גולים בגביע כשהוא משחק בכל משחקי הקבוצה (חוץ מ1).

 

בר שמש, הוביל את באקה לעונה נהדרת. צילום: חגאג רחאל

 

עלי חטיב (איחוד שפרעם)- שחקן העונה של אתר גולר!

 

יגל פרץ, עוד עונה גדולה שלו שהסתיימה במקום השביעי. צילום: חגאג רחאל

 

יגל פרץ (עירוני נשר)

שחקן הבית של נשר הולך ומשתפר משנה לשנה כשבכל עונה הוא מוסיף לעצמו עוד ועוד קישורים למשחק שלו וליכולות הפסים והטכניקה שלו, כשהקשר בן ה-21 מבקיע 7 גולים העונה ושניים יותר מהעונה שעברה עם הקבוצה - ומספר דו ספרתי של בישולים.

 

אופק מרום, הווינר הגדול של כפר כנא העונה. צילום: חגאג רחאל

 

אופק מרום (מכבי צעירי כפר כנא)

בעונתו השנייה של הקשר בן ה-26 כשהוא שחקן מפתח בקבוצה כששותף 29 פעמים מתוך ה-32 העונה של הקבוצה כולל משחקי העלייה, הבקיע 4 שערים וניהל את מרכז הקישור של הירוקים בצורה מופלאה.

 

חלוצים:

סמיר פרהוד (צעירי כפר כנא)

החלוץ המושאל מנוף הגליל הוא מלך שערי הליגה עם 24 גולים (+ 4 בגביע וגביע האזורים) כשהוא מבקיע כל 107 דקות בממוצע בליגה, אחרי שהגיע במהלך העונה הקודמת לקבוצה כשהבקיע 11 גולים בה, הוא שיחק בכל משחקי הקבוצה העונה חוץ מ-2 משחקים שנעדר מהם בגלל צהובים (11 צהובים).

 

סמיר פרהוד, מלך השערים של הליגה. שחקן מעל הליגה ללא ספק. צילום: חגאג רחאל

 

אליאור סיידר (הפועל רעננה)

חלוץ המטרה בן ה-31 שהגיע העונה אחרי שבעונה הקודמת הבקיע 22 גולים בשמשון כפר קאסם במחוז הדרומי, כבש 16 גולים העונה, שאומנם זה פחות מהעונה שעברה אבל ה-22 גולים של אליאור סיידר בעונה הקודמת היו מ-70 גולים של כפר קאסם שזה 31% מהגולים של הקבוצה והעונה זה 16 גולים מתוך 44 של רעננה שהם 36%, אז אפשר להסיק מזה שהבעיה לא הייתה בו.

 

אליאור סיידר, את השערים שלו הוא כבש. צילום: אלכסנדר בוך

 

הרכב משני:

שוער: דורון מיכאלי (צעירי כפר כנא)

 

הגנה:

ישראל ראש (הפועל רעננה)

מור ברמי (בני זלפה)

פאדי ארמלי (איחוד שפרעם)

 

קישור:

עבד מורגאן (איחוד שפרעם)

סלים עמאש (צעירי טייבה)

להב דהן (הפועל מגדל העמק)

ריבאל דהאמשה (בני זלפה)

 

התקפה:

פיראס גנאים (הפועל בני זלפה)

ניר עזריה (מ.ס. טירה)

אברהם רדאי (הפועל באקה אל גרביה)

 

מאמן נבחרת שניה: אסי אלימלך! (באקה אל גרביה)

צילום ועריכה אבישי טל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתבישו אך עזריה לו בנבחרת הליגה בושה (גד 27-05-2023, 20:05)
  2. באקה עם ההגנה הכי טובה בשני המחוזות ואין להם בלם בנבחרת חחח בחירה של פוליטיקה (איך אתם בוחרים 28-05-2023, 09:33)
    אתר שנלחם בכאילו בשחיתות בליגות בסוף בוחר מאמן שאת רוב המשחקים ההנהלה שלו קנתה לקראת סוף העונה ונותנים לו תואר מאמן העונה כולם יודעים את זה ואתם שתמיד מעלים כתבות כאלה בוחרים בו בסוף כבר אמרו לפני המון זמן כולם עובדים על כולם
  3. עמית מזרחי ולהב דהן משאירים את מגדל העמק בליגה כבר שנתיים (אולטראס מגדל העמק 18-12-2023, 14:47)
    להב דהן השחקן הכי טוב והכי משמעותי במאניטיים בכל ליגה א צפון ודרום