תמיר חיימוביץ' חולם בצרפתית והתחנה הבאה: לאומית.

תמיר חיימוביץ', בוגר מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, מסיים עונה שניה מוצלחת בהפועל הרצליה ושואף לעבור כבר הקיץ לליגה בכירה יותר.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 23-05-2023
  • 13:45

מכבי הרצליה עלתה לליגה הלאומית ושבה אליה אחרי חמש שנים אבל מי שהייתה בעמדה לא רעה בכלל לעלות ליגה מליגה א' דרום היא דווקא הפועל הרצליה, יריבתה העירונית. הקבוצה של ארז בנודיס פתחה את העונה עם סיבוב ראשון מצויין שכלל הפסד ליגה אחד בלבד. בהמשך איבדה גובה וסיימה במקום הרביעי בלבד.חד השחקנים הבולטים בשורות האדומים מהרצליה היה תמיר חיימוביץ', הבלם הצעיר. חיימוביץ', שבספטמבר יחגוג 21, אף כבש ארבעה שערים העונה.

 

תמיר, פתחתם את העונה בסערה אבל בחצי השני של העונה איבדתם כיוון. מה קרה שם באמצע הדרך?

"כן, זה נכון. פתחנו את העונה ממש טוב. הכל התחבר לנו כולל נצחונות קשים במגרשי חוץ כמו בכסייפה ובשעריים. לא חזרנו אותו דבר מפגרת המונדיאל, משהו ברעב של הקבוצה נפגע. היינו בטוחים שננצח כל משחק ללא תלות במה שנעשה. רק לקראת סוף העונה ארז והצוות המקצועי החזירו אותנו למסלול אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור המקום הראשון."

 

אבל הגעתם לפלייאוף
"כן. ניצחנו את יבנה 1-3 בחוץ עם משחק מצויין שלנו וגם אחרי זה מול כפר שלם היינו שווים הרבה יותר מההפסד 1-0. הגיע לנו לנצח."

 

איך הייתה העונה שלך מבחינה אישית?
"הייתה לי עונה טובה מאוד. זה קרה הרבה בזכות ארז שנתן לי את הביטחון להראות את היכולות שלי. הוכחתי את עצמי ואני מקווה לא להיות בליגה א' בעונה הבאה."

 

יש כבר קבוצה קונקרטית לעונה הבאה?
"עדיין לא. העונה שלנו הסתיימה רק לפני שבועיים.  הכיוון הוא הליגה הלאומית. אני, אבא שלי והסוכן שלי מכוונים ועושים הכל כדי שאשחק בלאומית בעונה הבא."

 

איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?
"החלום הוא להגיע לחו"ל ובפרט לליגה הצרפתית. זו ליגה עם רמה גבוהה וקהלים חמים."

 

ולקראת סיום מילה על אבא- שופט העבר הבכיר, אריק חיימוביץ'- איך הוא מלווה אותך בקריירה?
"אבא מאוד מעורב בקריירה שלי מגיל ילדים ועד היום. הוא מגיע לכל משחק, כולל למשחק באילת העונה בו הפסדנו. הוא אמר לי שהוא מאוד מתרגש לראות אותי משחק, אפילו יותר מהתרגשות שהוא חש כשעלה לכר הדשא."

תמיר חיימוביץ, עונה מצויינת שלו בהרצליה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות