״המטרה שלנו הייתה לעלות ליגה, אבל הכל הלך הפוך״

אליאור סיידר המאוכזב, שחקנה של הפועל רעננה מליגה א צפון, שהיה אחד הברגים המרכזיים של הקבוצה העונה, יודע שהחבר'ה לא עמדו במשימה. כעת, הוא מדבר על מה שהיה, שואף להמשך טוב יותר וגם: איפה ישחק בעונה הבאה?

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 22-05-2023
  • 16:02

הפועל רעננה סיימה את העונה בהפסד במשחקי הפליאוף נגד צעירי כפר כנא 2:1. בהפועל רעננה ציפו לחזור לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגה א', אבל הכל הלך להם הפוך - והקבוצה רשמה עונה מאוד מאכזבת. אחרי סיום העונה וההפסד לכפר כנא, כשכבר היה ברור שהקבוצה לא הצליחה לחזור לליגה הלאומית, המועדון החל לעשות חישוב מסלול מחדש.
 
החלוץ הענק של הפועל רעננה, אליאור סיידר, כבש העונה 19 שערים, 16 שערים בליגה ועוד שלושה שערים בגביע. סיידר היה בורג מאוד חשוב עבור הקבוצה, אך הוא לא הצליח להחזיר את הפועל רעננה לליגה הלאומית.

 

אליאור, איך אתה מסכם את העונה שלכם?
"אז קודם כל אנחנו מאוכזבים כי המטרה הייתה לעלות ליגה ולא הצלחנו".

 

אחרי המשחק נגד באקה אל גרבייה כולם אמרו שרעננה תלך עד הסוף,אבל במשחק נגד צעירי כפר כנא, לא הייתם במשחק בכלל. מה דעתך?
"אחרי הניצחון על באקה באמת האמנו שאנחנו נלך עד הסוף והיינו באמונה עצמית מאוד גבוהה, לצערנו נגד כפר כנא לא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו, כפר כנא כפתה עלינו משחק באוויר וכדורים ארוכים טזה מה שהקשה עלינו, לא הצלחנו להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי במגרש הזה ונענשנו". 

 

באופן אישי הייתה לך עונה נהדרת עם 19 שערים, איך אתה מסכם את העונה שלך?
"באופן אישי סך הכל הייתה לי עונה טובה, 19 שערים, 6 בישולים, אני חושב שזאת הייתה עונה לא קלה, ליגה א צפון ליגה שונה והסגנון בה שונה, ואנחנו למדנו את הליגה הזאת תוך כדי תנועה, לצערי זה לא הספיק לנו כי היה מאוחר מידי".

 

האם אליאור סיידר ימשיך בעונה הבאה ברעננה?
"לגבי העונה הבאה כרגע יש לי חוזה ברעננה לעוד עונה, מה יהיה בהמשך? אלוהים גדול, כרגע אני ממשיך בהפועל רעננה".

אליאור סיידר, סיים עוד עונה גדולה שלו מבחינה אישית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא היו במשחק נגד כפר כנא כי פגשו שופט אחר ממי שהיה בבקה והמבין יבין (ראמי 22-05-2023, 23:52)