״הייתה לנו עונה מאוד קשה, אבל בסוף הצלחנו להישאר בליגה״

כך אמר אדהם שבלי שחקנה של הפועל כפר כנא מליגה א צפון שהוסיף: ״בסוף השגנו את המטרה שלנו, ידעתי שיש על מי לסמוך והיה לי ברור שנישאר״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 16-05-2023
  • 09:50

הפועל כפר כנא פתחה את העונה בצורה רעה ובאמצע העונה היו החליפו מאמנים, אבל לבסוף הגיע המאמן משה ויצמן שעשה את העבודה שלו בצורה נהדרת- הצליח להשאיר  את הקבוצה בליגה. הפועל כפר כנא סיימה את העונה במקום ה-12 עם 35 נקודות והבטיחה לעצמה מקום בליגה א לעונה נוספת רק במחזור האחרון, אחרי הניצחון הגדול של הקבוצה נגד צעירי כפר כנא 4-2.

 

החלוץ אדהם שבלי אמר: ״תמיד האמנו שנוכל להשאיר את הקבוצה בליגה״.

 

הייתה לכם עונה מאוד קשה אבל בסוף הצלחתם להישאר בליגה, תסכם לנו את העונה?
״הייתה עונה מאוד קשה, אחת הקשות שחוויתי באופן אישי הטבלה היתה מאוד צפופה והקבוצות נלחמו עד הסוף .אבל העיקר הישגנו את המטרה ונשארנו בלגיה. בכדורגל תמיד יש עליות וירדות מקווה שעונה הבאה תהיה יותר טובה

 

באופן אישי הייתה לך עונה יחסית טובה עם 6 שערים.
״להבקיע 6 שערים בעונה שנלחמנו על המקום שלנו בליגה זה קצת מנחם אותי. העונה הייתה מאוד קשה דברים לא הסתדרו איך שרצינו אבל באופן אישי אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה להשאר בליגה, עכשיו אני עם הפנים קדימה לאתגר חדש״.

 

האם האמנתם מההתחלה שאתם יכולים להישאר בליגה?
״הקבוצה הייתה עם סגל מצוין, צעירים ו-ותיקים עם ניסון רב בליגהא אבל לפעמים דברים לא מתחברים, נאלצנו לעבוד קשה עד הרגע האחרון אבל תמיד האמנתי שנישאר בליגה למרות המצב שנקלענו אליו. ידעתי שיש לנו שחקנים עם ניסיון שיתעלו על עצמם ברגעים המכריעים ואכן זה מה שקרה״.

אדהם שבלי, השאיר את כפר כנא בליגה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות