"עמדת השידור עלתה לנו 250 אלף, ולא שידרו אפילו פעם אחת"

כך אמר מקורב לאחת מקבוצות התחתית בליגה א בזעם רב לאחר שסיפר לאתר גולר שההתאחדות דורשת בתקן שקבוצות ליגה א' יבנו עמדת שידור שעולה מאות אלפי שקלים ובסוף לא שידרה את כל הקבוצות. האם ההתאחדות והשידורים במקום לייצר כסף לקבוצות מחייבות בהוצאות ענקיות? האם המטרה היא לעזור לקבוצות, או נגדן?

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-05-2023
  • 15:05

 שבוע שעבר, העלנו באתר גולר טור דעה ובו שאלה מהותית: האם השידורים בטלוויזיה עוזרים לליגה א או עושים רע לליגה א - ולאחר מכן יצרו איתנו קשר מספר בעלי קבוצות ומקורבים לקבוצות שטענו שלא רק שזה לא עוזר, זה אפילו גורר הוצאות ענקיות במונחים של ליגה, עם כל הנושא של עמדות שידור, שמחייבים אותך לבנות עמדת שידור למשל, אם אתה רוצה לקבל תקן ולארח בליגה א. 

 

דיברנו עם אחד מהמקורבים של קבוצה מתחתית ליגה א', שקבוצתו לא שודרה במשחק בית למרות שחויבה לבנות עמדת שידור במאות אלפי שקלים והוא טען: "הקבוצה שלי ועוד מספר קבוצות בעיקר מתחתית ליגה א' טוענות שביקשו מאות אלפי שקלים לבנות את העמדת שידור, בסוף לא שידרו אותנו וגם עוד קבוצות".

 

עוד טוען המקורב: "קבוצות רבות היו משודרות הרבה פעמים וחלק לא שידרו בכלל. בתחילת השנה כדי לקבל אישור על המגרש היה חובה להקים  עמדת שידור. לנו לא היה וזה עלה לנו מאות אלפים וליתר דיוק כ 250 אלף שקל. ועשו את זה חובה כי אם לא אתה לא יכול לארח במגרש ואני שואל למה? למה לחייב את כל הקבוצות? אפשר להציע שמי שרוצה שישדרו אותו שיבנה. קבוצות מעדיפות לחסוך את הכסף ולא לבנות או שהעיריות לא יבנו בלחץ אלא בקצב שלהן". 

 

"כי בסוף לא משדרים את על הקבוצות ממגרש הביתי שלהן. ומה יהיה עם נורדיה ירושלים וקרית מלאכי בדרום שרק עלו ליגה ויצטרכו לבנות? אחרת לא ישחקו בבית. מה יהיה?", סיכם אותו מקורב.

 

תגובת ההתאחדות לכדורגל תפורסם כשתתקבל

אולי הגיע הזמן לעשות סדר בכל מה שקשור לשידורים? צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏התאחדות זונה (אדומים אשדוד 15-05-2023, 16:23)
  2. אצלנו שידרו משחק אחד ועמדת השידור עלתה 4300 שקל (אחמד 15-05-2023, 21:33)
  3. ניהול כושל (אחד שיודע 16-05-2023, 12:34)
    אולי הקבוצה שלך חלשה, חשבת על זה, אולי יש לך מאמן חלש ?
  4. הכל קומבינה גם בשידורים (משה פרימו 18-05-2023, 14:07)
    כל הזמן שידרו הרצליה , כפר שלם...מה עם שאר הקבוצות?