מזג האוויר השפיע? כפר שלם גברה על כפר כנא 1-2

כפר שלם התלוננו על מזג האוויר החם של המשחק, שיכול להשפיע על התוצאה - והאמת זה השפיע מאד: כפר שלם גברה בקלות על כפר כנא משערים של טל איילה בפנדל ואליאור משלי, כאשר מחמוד עבאס צימק לכפר כנא. שני מאמני כפר כנא הישאם זועבי ועוזרו מחמוד ברטי עבאס הורחקו במחצית הראשונה

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-05-2023
  • 15:55

משחק גמר המחוזות שוחק היום (שישי) בנתניה ואם כל השבוע דיברו בכפר שלם על השעה המוקדמת ואיימו שלא יופיעו למשחק, אז הגיע המשחק וראינו כפר שלם לגמרי, לא מפחדת מכלום - ובעיקר דורסנית.

 

כפר שלם פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה לחצאי מצבים בדקות הראשונות, אך מהר מאד כפר כנא השתלטה על המשחק, סמיר פרהוד המצויין הראה את המהירות שלו, אך כפר כנא לא כבשו שערים למרות שהם הגיעו למצבים נוחים לכיבוש, בעיקר עלי דחלה המגן שבועט לא מספיק טוב. 

 

אליאור משלי, שער חכם שלו הכריע את המשחק. צילום: דדי ברק

 

בדקה ה-15 אופק מרום המצוין נפצע והוחלף ע"י מוחמד עמרייה. הדקה ה-43 כפר שלם יוצאת למתפרצת כאשר איתי אלקסלסי מוצא את פליפ מאנה שמכניס כדור גאוני לחי בוזגלו המהיר, שהגנת כפר כנא לא מצליחה להתמודד איתו - והוא מוכשל ברחבה. פנדל לכפר שלם. 

 

איתי אלקסלסי בועט בזלזול את הפנדל ושוער כפר כנא הודף לקורה ומשלי על הכדור החוזר גם בועט לקורה והחוצה אך השופט מורה על פנדל חוזר לאחר ש-שוער כפר כנא יצא מקו השער לפני הבעיטה. טל איילה בועט את הפנדל חזק פנימה וקובע 1-0 לכפר שלם.

 

הישאם זועבי מאמן כפר כנא שזועם על הפנדל החוזר- מורחק. 

 

עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשוונה עימר גנאיים מהכפר מנסה להחזיר כדור לשוער שלו ואליאור משלי חלוץ כפר שלם קורא את המהלך, חוטף לפני השוער ובועט פנימה. 2-0 לכפר שלם.

 

חי בוזגלו, היה מצויין והביא את הניצחון לכפר שלם. צילום: דדי ברק

 

המחצית השנייה יותר רגועה מצד שתי הקבוצות עם פחות מצבים -ולמעשה עד הדקה ה-73 לא ראינו מצבים מיוחדים - ואז כדור קרן מוצלח של תומר לבנון מכפר כנא עם טעות ענקית של שוער כפר שלם ליאור חדריאן - והכדור מגיע היישר לבלם כפר כנא מחמוד עבאס שמקרוב כובש ומצמק ל-1:2.

 

עד הסיום לא ראינו מצבים מיוחדים וכפר שלם עלתה בצדק לגמר הפלייאוף מול הנציגה מהלאומית. כפר קנא נותרה רק עם המחמאות.

 

לסיום: משחק נהדר לחי בוזגלו ואליאור משלי בחלק ההתקפי של כפר שלם. סמיר פרהוד המהיר מכפר כנא הראה למה הוא מתאים לליגות הבכירות. 

שחקני כפר שלם יכולים לחגוג ניצחון מרשים. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לכפר (יגאל 12-05-2023, 16:04)
    איתן שוהם ואביחי עושים עונה מעוררת כבוד גם אם זה לא יגמר בעליה
  2. אוהד רון אתה משוחד בצרה עיורת איך ראיתה שכפר שלם היו טובים כפר כנא ישבה עליה כל המשחק בושה שאתה מפ (הרצליני לא מגיע להם לנצח כל המשחק בונקר 18קרנות לכפר כנא מראה שהיה משחק חד צדדי אוהד לך תישן על הבטן 12-05-2023, 16:36)
    וכמו נגד הרצליה כפר שלם בזבזו כל הזמן בושה לכפר שלם איך משחקים על זמח קבוצה בעניי של ליגה ב לא מגיע
  3. יגאל (אדומים 12-05-2023, 18:45)
    שיש כסף הכול אפשרי ליגה ????
  4. הרצלייני (דודו בוס 12-05-2023, 21:23)
    הרצלייני מטומטם, באיזה חוף אתה? נהנה מהים? אנחנו בכותרות ואתה בבית יא חמאר
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 13-05-2023, 22:37)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????