״בטירה מאוכזבים מאוד מהעונה הזאת״

אכזבה היא פונקציה של ציפיות, והיו לפני פתיחת העונה לא מעט קבוצות עם ציפיות גבוהות. מ.ס טירה למשל, שקיוותה, בחסות התקציב הגבוה יחסית שהעמיד עבד תיתי, להגיע לפחות לפלייאוף העליון - אך לא כך היה. גם המגן השמאלי של הקבוצה חושב כך

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 12-05-2023
  • 08:02

מ.ס טירה מליגה א צפון פתחו את העונה עם סגל שחקנים שנחשב לסגל שמעל הליגה, אבל הכל הלך להם הפוך.

 

יש אכזבה גדולה בטירה אחרי כל מה שקרה להם, אחרי שבתחילת העונה עבדו קשה ובנו סגל להתחרות על מקום טוב בפלייאוף העליון, אבל כל מה שעשו הלך להם הפוך השנה.

 

במהלך העונה בקבוצה החליפו שלושה מאמנים והספונסר הראשי של הקבוצה בתחילה העונה עשה כמה החתמות גדולות - והוא עזב את הקבוצה והשאיר אותה במצב קריטי מבחינה תקציבית. את העניין הזה בטירה לא אהבו בכלל.

 

אחד השחקנים החשובים ביותר של מ.ס טירה בעונה האחרונה היה זה המגן השמאלי עיסאם עיאשה שנתן עוד עונה נהדרת עם 10 בישולים והוא כמובן מועמד לשחקן העונה בתפקיד שלו.

 

עיאשי מסכם את העונה שלו בטירה: ״עברנו עונה קשה מאוד שרחוקה מהצפיות שהצבנו לעצמנו בתחילת שנה. פתחנו רע מאוד את העונה וכל הבלגאן שהיה השפיע לרעה על הקבוצה מבחינת תוצאות, גם שחקנים חשובים שנפצעו לתקופות ארוכות, לקח לנו זמן עד שהתייצבנו ולצערי זה היה מאוחר מדי. מנחם אותי קצת שהגעתי ל-10 בישולים ושער אחד בעונה קשה כזו״.

קהל טירה, מצפה להתמודד על העליה בעונה הבאה. צילום: עלאא בדארנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה (אוהד 12-05-2023, 08:28)
    הקבוצה הגיעה לפלאוף אבל לא רציתם לנציח לא את טייבה ולא את מגדל ולא שפרעם
  2. טיטי (אבי 12-05-2023, 11:26)
    עבד טיטי חכם והשנה יעשה קבוצה מצויינת בטירה
  3. תיתי הזיה (טירה 13-05-2023, 03:31)
    עבד תיתי החליט לנכור משחקים זה אדם מנובל שחושב את. עצמו חכם ומבין מפחד מהקהל ועובד על כולם בעיינים מוכר משחקים מס 1 בליגה א צפון