״אף אחד לא יזכור את העונה הטובה שלנו אם לא ננצח את כפר שלם״

ירין אברהם שחקנה של צעירי כפר כנא מליגה א צפון מדבר לקראת המשחק המסקרן ביום שישי נגד הפועל כפר שלם: ״נבוא לשחק כדורגל טוב ואיכותיובעזרת השם נעבור שלב״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 11-05-2023
  • 10:24

אחרי הניצחון הגדול של צעירי כפר כנא על הפועל רעננה בגמר המחוזות 2:1 והעלייה לשלב הבא,הקבוצה תפגוש את הפועל כפר שלם במטרה לנצח ולהמשיך למשחק מול הלאומית. 

 

ירין אברהם מדבר על המשחק, שכמו כל משחקי הפלייאוף, יהיה על עונה שלמה - וגם על ההכנות: ״המשחק הזה זה עוד משחק בעונה המצויינת שלנו ואנחנו מתכוננים אליו כמו לכל משחק שהתכוננו העונה, נבוא לשחק כדורגל טוב ואיכותי מה שמאפיין אותנו העונה ובעזרת השם ננצח את המשחק ונגיע לגמר מול הלאומית״.

 

כפר שלם קבוצה שהייתה בעבר בליגה הלאומית ויש להם ניסיון במעמד הזה. איך אתם תנצחו את המשחק הזה?
״נכון, לפני שלוש שנים שיחקתי בכפר שלם, עלינו לליגה הלאומית וזכיתי להיות קפטן הקבוצה בליגה הלאומית, עשינו שם עונה גדולה אבל זה לא הספיק ובסוף ירדנו חזרה לליגה א'. כפר שלם רגילה להיות במעמדים מהסוג הזה ויש להם המון שחקנים עם ניסיון שעשו דבר או שתיים בכדורגל אבל שוב כמו שאמרתי גם לנו יש חברה איכותיים ואני מאמין שהקבוצה שתרצה יותר תנצח״.

 

אחרי שהדחתם את הפועל רעננה במשחק גדול שלכם איך אתם מגיעים למשחק הכי מעניין ותסכם לי את הניצחון על רעננה?
״הניצחון על רעננה היה באמת ניצחון גדול אבל הוא כבר היסטוריה, אף אחד לא יזכור את הניצחון הזה אם לא ננצח בשישי את כפר שלם ונעלה לגמר״.

 

משפט לסיום?
״ליגה א' צפון שונה מאוד מהדרום, אני מאמין שיהיה משחק מעניין ושווה כוחות. אנחנו מהצד שלנו נגיע לעשות משחק טוב וכל השאר בידיים של הבורא״.

ירין אברהם, ינצח את האקסית? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירין אברהם (שחקן ענק עם כדוררגל ונשמה מיוחדים 11-05-2023, 14:22)
    מתאים לביתר ירושלים מרכז שדה דחוףףף לביתר
  2. ירין אברהם (שחקן ענק עם כדוררגל ונשמה מיוחדים 11-05-2023, 14:35)
    שחקן עם כדורגל גדול ראיית משחק מקומו ביתר ירושלים חסר שחקן כזה למאמן יוסי אבו קסיס