צפי הגמר: כפר שלם נגד הנציגה מהלאומית

גמר הפלייאוף בין הפועל כפר שלם וצעירי כפר כנא צפוי להתקיים ביום שישי בשעה 13:50 בנתניה. צפון נגד דרום, שוהם נגד זועבי! אתר גולר מכריז: כפר שלם טובה יותר ולכן היא תנצח. האם היא תפגוש את הנציגה מהלאומית? ואולי כפר כנא תנצח ותפגוש את הנציגה מהלאומית? ללא ספק - יהיה משחק אדיר

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-05-2023
  • 16:18

ביום שישי זה קורה, הפועל כפר שלם וצעירי כפר כנא יפגשו למשחק גמר ליגה א', כשהמנצחת תפגוש את הנציגה מהליגה הלאומית. הצפון נגד הדרום, מי יותר טוב? בשנים האחרונות לרוב נציגת הדרום גברה על הנציגה של הצפון. ומה יהיה השנה? 

 

לכפר כנא יש קבוצה מצוינת. שוער טוב כמו דורון מיכאלי, לעומת ליאור חדיריאן מכפר שלם. חדיריאן מכפר שלם נחשב לטוב יותר עם ניסיון רב יותר, אך דורון בעונה נהדרת ויכול לתת הצגה. 

 

האם נראה חגיגה של שחקני כפר כנא? צילום: חגאג רחאל

 

בהגנה יש לכפר כנא עדיפות מכיוון שלכפר כנא יש בלמים חזקים, מהירים בראשות מחמוד עבאס המצוין. לעומת זאת איתן אהרון וניב והבה הצעירנו המוכשר זה קו הגנה מצוין שכל אחד משלים עם השני אבל שירזי המגן המצוין יכול לעשות את ההבדל לטובת כפר שלם בעמדת ההגנה.

הקישור של כפר כנא בראשות אופק מרום המצוין נחשב לטוב מאד ביחס לצפון - ופה היתרון של אופק כי הוא מכיר את כפר שלם ואת שחקניה כי שיחק בעבר הלא רחוק בדרום בהצלחה רבה. בכפר יש את טל איילה ואלקסלסי שנמצאים בכושר טוב, אבל לדעתי אופק עובדיה הצעיר והמוכשר יכול לעשות את ההבדל עם הדריבל הנהדר שלו ולהכריע את המשחק. 

 

בהתקפה יש לכפר שלם את אליאור משלי, חלוץ 9 אמיתי, עם משחק ראש מעולה ומיקום אדיר ברחבה - ומנגד יש לכפר כנא את השחקן הטוב ביותר על המגרש, סמיר פרהוד, הכוכב שעושה גולים של חלוץ גדול ומנצח לקבוצתו את המשחקים בשלבי הנוק אאוט.

 אולי נראה חגיגה של שחקני כפר שלם? צילום: דדי ברק


לכפר כנא יש חלק התקפי עדיף אבל אם מסתכלים על הקבוצה בכללי - ובהנחה שכפר שלם יבואו ויסגרו את סמיר פרהוד, כפר שלם תהיה עדיפה והיא גם תנצח ולא משנה אם יהיה חם או לא, קבוצתו של נועם שוהם תעלה למשחק המכריע מול המקום ה-14 בליגה הלאומית.

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתן ביקש מאוהדי הכפר לא להגיע (אוהד מהשכונה 11-05-2023, 16:52)
    ואף אחד לא ישבור מילה של איתן שיהיה בהצלחה לכפר שלם
  2. כפר שלם (אלי 11-05-2023, 20:50)
    מפסדים קבוצה חראה איתן ואביחי אנשים מצוינים והבה זונה