״העונה הזו היא פספוס, האמנתי שנצליח לעלות ליגה״

אלירן גבאי, שוערה של בית שאן בעונה החולפת, מסכם עונה בראיון לאתר גולר: מדבר על המועדון, הקהל, ההנהלה - ולאן הוא שואף להגיע בהמשך

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 14-05-2023
  • 19:00

אלירן גבאי בן ה-26, שגדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה וקריית שמונה ובשנים האחרונות שיחק בליגה הלאומית ואום אל פאחם, נתן עונה נהדרת בבית שאן וכעת הוא עם הפנים קדימה. 

 

אלירן סיכם את העונה: ״מרגיש פיספוס. הרגשתי שאנחנו יכולים לעלות ליגה, במיוחד בסגל שהיה לנו, אבל לצערי דברים לא התחברו ולא הצלחנו להשיג את המטרה״.

 

״לגבי העתיד שלי אני לא יודע, רק הסתיימה העונה ונמתין להצעות ונבחן מה הכי טוב בשבילי. התחברתי לאנשים ולאוהדים בבית שאן ויש להם פינה חמה בלב שלי, לא משנה מה יהיה הצעד שלי״.

 

״הקהל של בית שאן מדהים. לא מובן מאיליו שבאים מאות אוהדים כל שישי לתמוך ולדחוף אותנו בחום ובגשם וצר לי שאיכזבנו אותם, כי מגיע להם יותר. פתחנו את העונה טוב מאוד עם רצף ניצחונות עד שהגיעו הפציעות של שחקנים מובילים אצלנו דווקא במפגשים מול הקבוצות החזקות והמובילות בליגה שם איבדנו המון נקודות ולא יכולנו להראות להם מה אנחנו שווים. כמובן נוסיף את כמות ההרחקות שהיו לנו לאורך כל העונה, תמיד שיחקנו בהרכב שונה ממשחק למשחק בגלל חוסר בשחקנים לפחות 70 אחוז מהעונה״.

 

״אני מאמין שבית שאן יחזרו לליגהא ולליגה לאומית לפחות. מגיע למועדון הזה אחרי שראיתי קהל והנהלה שנותנים לנו את כל הכלים והתנאים הטובים וזה לא דבר שרואים בכל מקום. במיוחד לא בליגת נמוכות. שראל אזולאי מנכ"ל הקבוצה ואילן אבובטול מנהל הקבוצה נתנו שקט. השקיעו הרבה בשביל המועדון ותמיד דאגו לנו וצר לי שאיכזבנו אותם״.

אלירן גבאי, שוער מצויין עומד בשער בית שאן. צילום: עידן סלם

הוסף תגובה
תגובות