״היה לנו משחק מצוין והגיע לנו לנצח״

כך אמר דורון מיכאלי, שוערה של צעירי כפר כנא מליגה א צפון. אחרי הניצחון הגדול על הפועל רעננה 2:1 והעלייה לשלב הבא. האם הקבוצה המפתיעה תעשה עוד צעד ללאומית גם מול כפר שלם?

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 08-05-2023
  • 12:55

צעירי כפר כנא פגשו בשישי את הפועל רעננה בגמר המחוז הצפוני למשחק על העלייה לליגה הלאומית -וכפר כנא נתנו הפועה אדירה וניצחו 2:1, עלו לשלב הבא וייפגשו את כפר שלם בגמר המחוזות. 

 

המצטיין של המשחק היה השוער דורון מיכאלי שהציל את כפר כנא כמה פעמים במשחק מספיגת שערים בטוחים. ״הגיע לנו לנצח״, אומר דורון, ״היינו מאוד מרוכזים במשחק והצלחנו לנצח ולעלות שלב״.

 

הייתה לך הופעה מצוינת, איש המשחק ללא זפק. איך אתה מסכם את המשחק שלכם נגד רעננה?
״חיפשנו להבקיע ראשונים שהמשחק הזה יהיה רגוע מבחינתנו ובעשר הדקות הראשונות רק תקפנו את רעננה, הקשבנו למה שהמאמן אמר לנו, הבנו שאם נבקיע ראשונים יהיה לנו משחק יותר קל״.

 

בפן הקבוצתי היה לכם משחק גדול, של כולם.
״עשינו משחק ממש טוב, לחצנו ועבדנו והיינו אחד בשביל השני וכל השבוע הישאם ומוחמד עבאס מדריכים אותנו בצורה הכי טובה שיש ועשינו כל מה שאמרו לנו, ללחוץ אותם מהדקה הראשונה, לנסות ולבקיע גול ראשונים, לקחת כל כדור ראשון, להילחם איתם. ידענו שרעננה קבוצה מאוד קשה, אבל בגדול הישגנו את כל מה שרצינו״.

 

היו לך כמה הצלות קריטיות.
״זו הרגשה נהדרת שאתה מביא נקודות שאתה מעלה את הקבוצה שלך לשלב הבא - ואתה מביא את הביטחון להגנה שלך שהם יודעים שאפשר לסמוך עליך ואז הקבוצה משחקת קצת יותר בביטחון כשהם יודעים שיש מישהו מאחוריהם, וגם אני רואה שההגנה שלי איתי אני מרגיש יותר בטוח״.

 

האם צעירי כפר כנא יכולה לעלות ליגה דרך משחקי הפלייאוף?
״אני מאמין שכפר כנא יכולה לעלות דרך הפלייאוף. על הנייר נשאר לנו עוד 180 דקות אבל קודם כל אנחנו מתרכזים בכפר שלם ונקווה שנמשיך עם היכולת הטובה שלנו, עשינו שני משחקים עד עכשיו, נראים טוב. צריכים להמשיך בצורה הזו״.

 

משפט לסיום?
״אני מאמין בקבוצה שלי וביכולת שלנו שנוכל להגיע למטרות שהציבו לנו ויש לנו את הגב מהמאמנים שלנו, מההנלה שתומכת בנו כמו שצריך ונותנת לנו את כל מה שאנחנו מבקשים. אני מאמין שנצליח לעמוד במטרות אמן״.

דורון מיכאלי, מציג יכולת נהדרת בשער של כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות