"היום בערב אחתום בקרית ים לעונה נוספת"

כך אמר מוטי אוחיון אשר צפוי לשוב לליגה א' ולהמשיך לעוד עונה בשורות מ.ס קרית ים. עוד מוסיף הקשר המצויין:"בע"ה נעלה עוד ליגה עם קרית ים ושהפועל בית שאן תחזור למפת הכדורגל הישראלי."

  • על ידי: עמית גרנט
  • 07-05-2023
  • 14:22

אוחיון, יחגוג בקיץ יום הולדת 31. הכשרון הגדול מבית שאן סומן כבר בגיל צעיר מאוד על ידי מאמניו ככוכב יוצא דופן. הוא לא הצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית של הליגות המקצועניות אבל בכל מה שקשור לליגות הנמוכות מדובר בשחקן עם רזומה מוכח. אחרי שנים בליגה א' הוא ירד לפני שנתיים לליגה ב'.
בעונה הראשונה הוא עלה עם קלנסוואה ליגה והעונה עשה זאת עם הכחולים מהקריות. אוחיון היה אחד השחקנים הדומיננטיים בעלייה של קרית ים עם 12 שערים.

 

איך אתה מתרשם מהעונה הראשונה שלך בקרית ים?

"מ.ס קרית ים זה מקום ברמה הכי גבוהה שיש.גם האנשים, המתקן החדש, הניהול- הכל ברמה של ליגת העל."

 

נראה שהכל הלך לכם העונה?

"כן. היינו קבוצה מעל הליגה.אורן פלאש, המאמן, עשה עבודה מדהימה. הוא הכין אותנו כמו שצריך לכל משחק כך שהגענו מוכנים ונחושים לכל התמודדות והמשחקים היו נגמרים בפועל עוד לפני הירידה למחצית."

 

אתה ממשיך בקבוצה בעונה הבאה?

"כן, בעזרת השם. היום אסע לקרית ים לחתום חוזה לעונה הבאה."

 

ומה הציפיות מהקבוצה בעונה הבאה?

"בהכרותי עם ההנהלה אני מאמין שמכוונים הכי גבוה שיש."

 

אתה יכול לפרט?
"יש אנשים נהדרים כדוגמת יוסי מלול, איש רציני שעושה הכל לטובת הקבוצה. יש את ויקטור שעובד מאחורי הקלעים והכי חשוב- נסים ביליה- האיש שהביא אותי לקבוצה.כל מה שהשחקנים וההנהלה מבקשים מניסים הוא ישר מבצע מבלי לחשוב פעמיים."

 

אז מה נאחל לך לעונה הבאה?

"שרק נחייך ונהיה בריאים ואולי בעזרת השם נעלה עוד ליגה עם קרית ים ושהפועל בית שאן תחזור למפת הכדורגל הישראלי. יש בבית שאן קהל נהדר שמחכה לראות את הקבוצה שלו פורצת."

מוטי אוחיון, מהקשרים היותר טובים שיש לנו בליגות הנמוכות. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות