״לא חשבתי לרגע אחד שהקבוצה תרד ליגה״

כך אמר עיסא נוג'ידאת מאמן מכבי נוג׳ידאת - שהוביל את קבוצתו לעונה נוספת בליגה א' צפון. נוג'ידאת הוסיף. ״המטרה שלנו מתחילת העונה להישאר בליגה והשחקנים שלי עשו את זה כמו גדולים״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 08-05-2023
  • 08:25

עונת המשחקים 22/23 בליגה א הגיעה לסיומה ובמכבי נוג׳ידאת חגגו במחזור הסיום ניצחון נהדר על עירוני נשר 3:0 - ומחזור שלפני כן רשמו ניצחון גדול עם 2:1 על צעירי כפר כנא - ומי שהוביל את הקבוצה והשאיר אותה בליגה למעשה זה המאמן עיסא נוגידאת 

 

"זה נראה כך אבל מעשית לא הלך לנו כל כך רע בהתחלה", אומר המאמן, שמסכם את העונה בראיון לאתר גולר: "בסיבוב הראשון סיימנו עם 19 נקודות במקום 8, סיבוב שני סיימנו עם 18 נקודות גם מקום 8. שני הסיבובים היינו מצוינים, ההבדל פשוט שבסיבוב הראשון איבדנו את הנקודות לאורך כל הסיבוב ובסיבוב השני איבדנו את הנקודות ב5 משחקים ברצף שלא הצלחנו להבקיע שער אחד עם ים של החמצות בכל משחק, פשוט לא הלך לנו בחלק ההתקפי".

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם?
"עונה ראשונה לקבוצה בליגה א', בסך הכל הייתה לקבוצה עונה אדירה, מדהימה, המטרה הייתה מתחילת העונה היא להישאר בליגה ועשינו את זה בגדול ובצורה משכנעת מאוד, בסגל צעיר מאוד - ותקציב של ליגה ב' (הנמוך בליגה). לאורך כל העונה הקבוצה הפגינה יכולת מצוינת גם בהפסדים, סיימנו את העונה במקום 8 בטבלה שזה מיקום מכובד מאוד".

 

הייתה לך אימונה מההתחלה שאתה יכול להשאיר את הקבוצה בליגה?
"הייתה לי אמונה שלמה שהצעירים האלה והקבוצה תפתיע את כולם ותעשה עונה אדירה ותישאר בליגה בגדול, למרות שהרבה אנשי כדורגל וחלק גדול מהקהל לא האמין שהסגל הזה יכול להביא יותר מ-15 נק' וחשבו שמהסיבוב הראשון הקבוצה תירד ליגה , אבל ברוך השם הוכחנו לכולם שיש קבוצה חזקה מאוד ותוססת שהביאה תוצאות ויכולת נהדרת בכל משחק".

 

איפה נראה את עיסא נגידאת בעונה הבאה?
"רק עכשיו סיימנו את העונה, יש כבר כמה הצעות טובות לשנה הבאה אבל אני אתן זכות קדימה למכבי נוג'ידאת ואם לא נסתדר אבחן את שאר ההצעות לעומק ומקווה שהבחירה שלי תהיה נכונה".

 

המשחק שלא תשכח אותו העונה?
"המשחק נגד רעננה במגרש בכפר כנא, ניצחנו 2:0, אז רעננה הייתה חזק מאוד במירוץ העלייה, משחק אדיר לקבוצה. יכולת טקטית ברמה מאוד גבוהה".

עיסא נוגידאת, סיים עונה נהדרת מבחינתו. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חזרנו לכתבות של קאפלו (אנצילוטי 08-05-2023, 16:03)
    מה יהיה
  2. תשלחו זר פרחים לכפר כנא שנתנו לכם (מאוקלי 08-05-2023, 19:00)
    את המשחק... אחרת היית אוכל מרורים וצונח לליגה ב