״השחקנים מבינים את המשמעות של המשחק הזה, אין דרך חזרה״

עידן בראון, מאמנה של הפועל רעננה, מדבר לקראת גמר הפלייאוף המחוזות נגד צעירי כפר כנא. הפועל רעננה בתחילת העונה הכריז שהיא הקבוצה שתעלה ליגה השנה אבל הכל הלך לה הפוך

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 03-05-2023
  • 17:49

מאמן הפועל רעננה, עידן בראון, שעשה עונה טובה עם הקבוצה, שמצפה לחזור העונה לליגה הלאומית: "השחקנים שלי מבינים את משמעות המשחק הזה, זה משחק שאין פה דרך חזרה, אנחנו חייבים לבוא בשיא הרצינות בכדי לצאת משם עם ניצחון ולהמשיך לשלב הבא".

 

איך אתם מתכוננים למשחק הכי חשוב שלכם העונה?

"אין ספק שהפליאוף זה שיטה מאוד מאוד קשה כל משחק זה נוקאאוט וחייבים לדעת להתעלות ולנצח איך עושים את ההכנות שלנו למשחק זה כמו כל משחק שעשינו העונה ומצפה משחק מאוד מאוד קשה נגד קבוצה טובה מאוד".

 

השם של הפועל רעננה היה המועמד המוביל לעליית ליגה מה קרה לכם העונה?
"אני חושב בעיקר בסיבוב הראשון היה לנו סיבוב ראשון לא טוב היה גם לנו קושי להסתדר בליגה - ולהסתדר במגרשים ובסיבוב השני השתפרנו כבר בצורה משמעותית , והיינו הרבה יותר טובים אבל זה היה כבר קצת מאוחר מדי ננסה לתקן את זה לקראת הפליאוף אני מאמין גם דרך הפליאוף אפשר לעשות דברים טובים מאוד".

 

בשבוע שעבר היה לכם משחק לא כל כך טוב נגד באקה , קבוצה שרוצה לעלות ליגה צריכה לתת 200% איך אתה מרים את השחקנים למשחק הקרוב?
"אני לא חושב שצריך להרים את השחקנים , השחקנים מבינים את המשמעות של המשחק הזה כמו כל משחק בפליאוף אין דרך חזרה ויש לנו שחקנים שעברו דבר או שניים בכדורגל שחקנים מנוסים מכירים את המעמדים האלה ונעשה את המקסימום באמת לעבור את המשחק הזה , אני חושב שבאופן כללי כל משחק בליגה הזאת ובכל מגרש ונגד כל יריבה הדברים קוראים נגד הפועל רעננה ואני מקווה שננצח את המשחק הזה".

עידן בראון, האם יוביל את שחקניו לגמר הפלייאוף? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה ( בקאווי 03-05-2023, 19:44)
    מר בראון , אתה ושחקניך חייבים המון תודות לשופט המשחק בבאקה . גם עיוור יכל לראות שהשופט התעלם משני פנדלים לזכות באקה
  2. מר בראון השופט נגד בקה עזר לקבוצה שלך למרות החולשה שלה מקווה שלא תפגוש שופט כמוהו בכפר כנא (אמיר 04-05-2023, 00:10)
    בושה לאיגוד השופטים
  3. מאמן שחי מגלגל המזלות (שלום 04-05-2023, 13:20)
    תלוי איך שהכוכבים מסתדרים באותו יום. בלי שום יכולות אימון.