אסף בוסקילה: ״האמנתי שאני יכול להשאיר את הקבוצה בליגה״

הפועל מגדל העמק הבטיחה עונה נוספת בליגה א' צפון בניצחון גדול במחזור סיום העונה. מי שהציל את הקבוצה זה המאמן הצעיר אסף בוסקילה, שעמד במשימה שהציבו לו.בראיון לאתר גולר הוא מספר על העונה שעברה ועל השאיפות להמשך

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 12-05-2023
  • 12:09

הפועל מגדל העמק סיימה את העונה במקום ה-11 עם 36 נקודות כשהיא מנצחת במחזור הסיום.  הקבוצה של אסף בוסקילה נתנה הצגת כדורגל נהדרת וניצחה את מ.ס טירה 5-4.

 

בראיון עם המאמן אסף בוסקילה,האחרון התיייחס לעונה האחרונה:"האמנתי בקבוצה מהרגע הראשון ואני מאוד שמח שהשארתי אותה בליגה".

 

איך אתה מסכם את התקופה שלך במגדל העמק?
"ידעתי שצפויים לי חודשיים אינטנסיביים. הייתי מלא אמונה ומוטיבציה מהרגע הראשון, מגדל העמק זה הבית שלי. אני הכי שמח שעזרתי למועדון להמשיך עונה נוספת בליגה א׳ ללא המתח של המבחנים. מגדל העמק מקום מסודר שצריך לשאוף תמיד כמה שיותר גבוה ולחזור לימי הפלייאוף העליון".

 

 

"לא השארתי את מגדל העמק לבד. מגיע פירגון ענק לשחקנים, הנהלה ולאלון סגל הפסיכולוג ספורט שדאג לפן המנטלי. לגבי ההישארות, ידענו שזה יהיה עד הרגע האחרון אבל כן הצלחנו להתחבר בזמן ולייצר נקודות חשובות שגרמו להיות תלויים בעצמנו".

 

איך אתה מסכם את תחילת העונה שלך בטייבה כעוזר מאמן?
"פתיחת עונה בטייבה רק מראה כמה כדורגל זה דבר נזיל. ממאבקי צמרת למאבקי תחתית. מוניתי לעוזר מאמן של יגאל אנטבי, שהוא מאמן מצוין, אך בחר לעזוב מהסיבות שלו אחרי המחזור ה-3 - ומיד מוניתי למאמן ראשי כשמוטי איווניר שימש כיועץ המקצועי . אני חושב שעשיתי את העבודה בצורה טובה. היינו בצמרת ושיחקנו כדורגל נהדר. כשיצאנו לפגרת המונדיאל החלו בעיות כלכליות שפגעו בקבוצה. נהניתי מכל רגע בטייבה, שחקנים , הנהלה ואוהדים שעד היום מפרגנים לי".

 

איפה נראה אסף בוסקילה בעונה הבאה?
"לגביי העונה הבאה אני בודק את כל האופציות, כמובן שעדיפות ראשונה תינתן למגדל העמק".

אסף בוסקילה, השאיר את מגדל העמק בליגה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלי העזרה של אתא ביאליק ובני זלפה לא היית בליגה א (שלומי 13-05-2023, 08:23)