מי תהיה מלכת הצפון?

היום ייפגשו הפועל רעננה וצעירי כפר כנא לגמר המחוז הצפוני, שהמנצחת בו תהיה הנציגה של הצפון בגמר המחוזות נגד המנצחת בין כפר שלם להפועל הרצליה - ותהיה רחוקה משחק אחד לפני הקרב העלייה נגד הקבוצה מהלאומית שכנראה תהיה אחת מבין הקבוצות מ.ס כפר קאסם, נוף הגליל וראשל"צ. סדרנו לכם את כל הדברים הבולטים שחייבים לדעת על שני המועדונים המסקרנים לקראת המפגש

  • על ידי: אבישי טל
  • 05-05-2023
  • 11:54

צעירי כפר כנא, שהיו ברוב העונה בראש הטבלה עד מחזור 26, שלא מצליחים לנצח ב-4 מתוך 5 המשחקים האחרונים, פוגשים את רעננה שרק ירדה ליגה בעונה שעברה ורוצה לחזור ללאומית - ונבנתה לשם כך מתחילת העונה, כשהנחיתה סוללה של כוכבים בקבוצה עתירי ניסיון. 

 

הפרויקט החדש שבהתחלה לא נראה שהצליח במיוחד, כעת מחזיק באופציה לעלות ממשחקי המבחן.

 

בצעירי כפר קנא צריכים להכיר בזה שב-10 מתוך 11 המשחקים האחרונים של רעננה היא מבקיעה ראשונה וכנראה זה גם מה שיקרה במשחק הקרוב והיא תצטרך להשוות ולהפוך את התוצאה נגדם - כאשר מאז שסיראג' נסאר הצטרף לקבוצה מקלנסאוה שירדה ליגה, הקבוצה סופגת רק 5 גולים ב-1300 הדקות שהוא שיחק בקבוצה וכמובן לאליאור סיידר שכבש 19 גולים העונה בכל המסגרות.

 

 

מה עשו הקבוצות העונה ...שווה לראות...

 

לרעננה כדאי לדעת שהם פוגשים את קבוצת הבית הכי טובה בליגות א' העונה בחוץ כשהם מנצחים ב-13 מתוך 16 משחקי הבית שלהם ולהתכונן לכך שכנראה כפר קנא מכירים אותם מצוין.

 

יש שלושה שחקנים שהיו אצלם במהלך העונה (מוחמד עואודה הפצוע, סהר ברמי שבספק למשחק וירין אברהם) והם יצטרכו לחדש במשהו בטקטיקה שלהם אם הם ירצו להפתיע.

 

בטח לשים לב לחלוץ הכי חם בליגה סמיר פרהוד עם 27 גולים בכל המסגרות שכובש בממוצע כל 103 דקות שהוא משחק בליגה.

 

בהצלחה להישאם זועבי שהוביל את כפר כנא להשג השיא של המועדון מאז חידושה ב-2014 - ובהצלחה לעידן בראון שאולי כמו אחיו אלעד בראון ממכבי הרצליה יחגוג גם הוא עלייה השנה. שהטוב ביותר ינצח.

ההרכבים שצפויים למשחק המסקרן...

הוסף תגובה
תגובות