תחזית הגמר: רעננה נגד כפר שלם

גמר הצפון וגמר הדרום מפגיש לנו ארבע קבוצות מצוינות שמרכיבות את השחקנים הכי טובים בליגה - ומאמנים שכל אחד מהם עם היסטוריה ארוכה ומסקרנת. מי ינצח? כפר כנא או רעננה? ובדרום האם זו תהיה כפר שלם או הרצליה? איך יראה הגמר? שווה לראות את התחזית שלנו יחד עם סוכנות השחקנים D&A...

  • על ידי: אוהד רון וסוכנות השחקנים D&A
  • 04-05-2023
  • 11:53

הפועל כפר שלם - הפועל הרצליה

משחק מאד מעניין צפוי לנו השבוע בכפר שלם, מצד אחד כפר שלם עם כל הנסיון שלה, שחקנים מהטובים בליגה ובעיקר מנוסים פוגשים את הקבוצה הצעירה והסופר מוכשרת של ארז בנודיס. הרצליה קבוצה צעירה ומוכשרת - ובמשחק אחד, שהוא כל כך חשוב, לא בטוח שיעמדו בלחץ הזה. רק לפני מספר שבועות נפגשו הרצליה וכפר שלם, ראיתי את המשחק, הרצליה היו עדיפים והמשחק הסתיים בתיקו. אבל יש לי תחושה שכפר שלם נכנסו למאני טיים בכושר טוב, הם נראו מצוין מול דימונה וניצחו בקלות, הם נראים לי בכושר נפלא, אולי בכושר הכי טוב העונה - ולכן בגלל המומנטום החיובי הם ינצחו.

 

 

סוכנות השחקנים D&A :אנחנו מקבלים מפגש מסקרן בין שתי קבוצות שעד כה עשו עונה יוצאת מן הכלל. הפועל הרצליה של ארז בנודיס עם תקציב שפוי יחסית לקבוצות בצמרת, מדובר בקבוצה צעירה ומוכשרת שהבורג המרכזי שלה נמצא במרכז המגרש, אמיר אבלס ואיתי קצב. מנגד יש את כפר שלם, קבוצה עם תקציב מהגבוהים בליגה והמון ניסיון כמו אליאור משעלי, איתי אלקסלסי ועומר בוארון. מצפה לנו משחק מאוד מותח שלהערכתי לא יוכרע ב-90 דקות. בוא לא נשכח שלשתי הקבוצות יש מאמנים טובים ומנוסים אבל להערכתי הניסיון של כפר שלם יכריע. הניחוש שלי, כפר שלם עולים שלב.
 

אליאור סיידר, יכריע את הההתמודדות בצפון? צילום: חגאג רחאל

 

צעירי כפר קנא - רעננה

על הנייר זה הגמר הכי צפוי שיכול להיות כיוון שמדובר בשתי הקבוצות הכי טובות של הצפון אחרי שפרעם. כפר כנא הובילה רוב העונה את הטבלהורק במחזורי הסיום איבדה את המקום הראשון לשפרעם, כפר כנא נראים לי קצת עייפים מהעונה הארוכה שעברו ונראה קצת מאוכזבים מעצמם שלא עלו ליגה העונה כי לא היה חסר הרבה שיעלו. לרעננה יש סגל הכי טוב בליגה בקלות, ולדעת רבים רעננה היא הקבוצה היחידה שיכולה להתמודד עם הנציגה מהלאומית כי יש להם סגל שחקנים שתתאים לליגה הלאומית. רעננה איכזבה ובגדול העונה ותרצה לתקן את הרושם במשחקי הפלייאוף. רעננה יבואו יותר מוכנים וינצחו את כפר כנא. 

 

אוהדי כפר כנא. רוצים ניצחון על רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

סוכנות השחקנים D&A: שתי קבוצות שהתחילו את העונה עם שאיפות שונות ומטרה שונה. מצד אחד, צעירי כפר קנא שבתחילת העונה חיפשה לשרוד בליגה בצורה מכובדת. סגל שחקנים צעיר ואיכותי עם מספר שחקנים מוכחים בליגה, מתחילת העונה הקבוצה רצה בצמרת הגבוהה ולאורך כל העונה הייתה במקום הראשון. סמיר פרהוד בעונה מצוינת עם 23 שערים הפך להיות הברומטר של הקבוצה. עם קבוצה צעירה ואיכותית איך אפשר שלא לציין את אופק מרום האיכותי ואת העוגן ההגנתי גיזי דורבור. קבוצה צעירה, דינמית ואיכותית שהייתה לאורך כל העונה מאוזנת. מצד אחד קבוצה שהבקיעה 56 שערים וספגה סה"כ 24 שערים.

 

הישאם זועבי המצוין מוציא מהקבוצה את המקסימום וראוי לכל המחמאות. מנגד הפועל רעננה קבוצה שהתחילה במטרה אחת ויחידה והיא העפלה בתום העונה מהמקום הראשון לליגה הלאומית. התקציב הכי גבוה בליגה וסגל השחקנים הכי נוצץ בליגה הוא לא ערובה להשיג את היעדים והמטרה. ברעננה השחקנים הבכירים שיש בסגל השחקנים בכל המשחקים המכריעים לא סיפק את הסחורה. עם שחקנים כמו ישראל ראש, פז בן ארי, פיראס עוואד, אמיר לביא ואליאור סיידר הקבוצה מהשרון הייתה אמורה לעלות בצורה חלקה לליגה הלאומית. ברעננה מבינים שהם במשחק ההזדמנות האחרונה שלהם. ניצחון של רעננה והם יכולים ללכת עד הסוף עם סגל השחקנים האיכותי שיש בקבוצה הניחוש כפר קנא עולה שלב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל תוצאה אפשרית ולא תהיה הפתעה בשתי המשחקים (הצופה 04-05-2023, 12:19)
    מי שתעלה מבין 4 הקבוצות לא תהיה הפתעה, כל הקבוצות שוות
  2. אחד שמכיר את ליגה א (משה 04-05-2023, 12:35)
    הפלאוף מטעה את כולם..אין לאף אחד סיכוי לעלות מליגה א..אחד למאה
  3. כפר שלם (אדומים אשדוד 04-05-2023, 12:42)
    קבוצה של קומבינות וחברים של המלשין הגדול ‏יותר נכון ההומלס מכפר שלם
  4. למגיב 2. צודק (הצופה 04-05-2023, 15:43)
    סיכוי קלוש עד אפסי אבל סתם בשביל השעשוע עושים פלייאוף
  5. בקה יותר טובה מרעננה וכפר כנא חבל שהשופט חרץ גורל משחק בקה רעננה (ראמי 04-05-2023, 18:55)