מהומה גדולה בסיום המשחק בין באקה לרעננה

בסיום המשחק לטענת אנשי באקה אליאור סיידר כובש השער חגג מול הקהל של באקה והאוהדים המקומיים פרצו לכר הדשא והחלו להכות את אנשי האורחת. האם זה בגלל ההפסד או בגלל כביכול בגלל התנהגותו של החלוץ? אסור שמקרי אלימות יהיו בכדורגל.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 29-04-2023
  • 08:56

בלגן גדול ועוד אירוע אלימות מכוער בליגות הנמוכות, כשהפעם המעורבים הם אוהדי הפועל באקה אל גרבייה שקפצו לכר הדשא.

 

עם שריקת הסיום אוהדי בני באקה אלגרביה קפצו לכר הדשא והתחילה מהומה, כאשר תוך כדי המהומה ניסו חלק משחקני באקה אל גרבייה להפריד, אבל ללא הצלחה.

 

אליאור סיידר מרעננה. היה אירוע שאסור לעבור עליו בשתיקה. צילום: חגאג רחאל

 

דובר הפועל רעננה אמר בסיום:"לא יתכן שקבוצות לא יכבדו ויקבלו את ההפסד אלא ינקטו באלימות קשה. בסיום המשחק פרצו לכר הדשא אוהדי בקה ופגעו פיזית  בשחקנים ובאנשי צוות שלנו. השחקנים הסתגרו בחדר ההלבשה ורק כוח שיטור נוסף שהוקפץ למקום ליווה אותם עד ליציאה מבקה.

 

תגובת הנהלת הפועל באקה אל גרביה:" בדרך כלל אנחנו אוהבים במועדון לדבר על הדברים הספורטיביים וההישגים שלנו. אותו קהל שאומרים שפרץ היום לכר הדשא הוא אותו קהל שהפסיד לאיחוד בני שפרעם, קם על רגליו והריע במחיאות כפיים לקבוצה המנצחת. קצת פרופורציות למה שקרה. נפצעו לנו 2 שחקנים במהלך המשחק שקיבלו טיפול בבית חולים ומתפללים לשלומם , הערך הספורטיבי של המשחק פחת , מה גם שהיינו צריכים לקבל לפחות שני פנדלים בטוחים והשוער של רעננה היה צריך לראות אדום כשהחזיק בידיים שלו את הכדור מחוץ לרחבה. אנחנו מאוד מעריכים את רעננה ומאחלים להם בהצלחה בהמשך הדרך. לצערנו, אליאור סיידר בחר לחגוג מול הספסל שלנו ומול הקהל שלנו ולהתגרות בדרך לא מקצועית ( קיבל צהוב על זה ) , מישהו מהספסל של רעננה סוף המשחק עשה תנועה מגונה לקהל , למרות זאת קהל גדול לא נכנס לכר הדשא אלה שני אנשים בלבד , הנוכחים הופתעו מאוד מרמת השיפוט .עצוב שאנו עוסקים בטפל הדברים הפחות טובים ולא בעיקר שזה ספורט אחווה וחיי שותפות"

שרק הכדורגל ינצח. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אליאור סיידר במקום לרוץ לחבריך לחגוג למה בחרת לחגוג ליד ספסל בקה עם תנועות הקנטה! (ראמי 29-04-2023, 14:20)
    בקה הפסידה תודות לשיפוט מגמתי התעלם משלושה פנדלים לבקה ונמנע מלהרחיק שוער רעננה שהדף כדור מחוץ לרחבה .נמנע מהרחקת שחקן רעננה עם שני צהובים ללא בדיקה אלימות ללא תגובה לשחקני רעננה ששלחו שני שחקנים לבית החולים .הזדמנות לשבץ שופט מליגת העל שהקבוצה המצליחה מבקה והקהל שלה ייהנו מההחלטות . לבסוף השיפוט החד צדדי גורם לדברים לא רצויים. על זה תכתבו.