הפועל בועיינה: ראשי המועדון מתכוונים להגיש תלונה במשטרה נגד צעירי טמרה

מהומה גדולה פרצה בין שחקני צעירי טמרה והפועל בועיינה מיד לאחר המשחק בו הפועל בועיינה גברה על צעירי טמרה 0-1 ולמעשה השאיר את בועיינה בליגה א' צפון בעוד צעירי טמרה תשחק בליגה ב'. מבועיינה נמסר:"נגיש תלונה, רואים בבירור מי התחיל את המהומה".

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 28-04-2023
  • 23:01

בסיום המשחק בין צעירי טמרה להפועל בועיינה החלה מהומה גדולה בין השחקנים של שתי הקבוצות: הפועל בועיינה ניצחה היום את צעירי טמרה 1:0 בדקה ה-77 והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה א׳ צפון. בסיום המשחק מהומה גדולה בין השחקנים מכות , ואגרופים ושם נפצעו כמה אנשים והמשטרה עצרה חלק מהאוהדים שפרצו למגרש ועצרו מספר שחקנים שהיו מעורבים בתגרה.

 

תגובת המעדון של הפועל בועיינה:
"הפועל בועיינה קבוצה שבאה לשחק כדורגל מתחילת העונה אין לנו שום בעיה עם כל הקבוצות שבליגה זה משחק שכל כולו עצבים קבוצה שבאה מליגה ב רוצה לעלות ליגה אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים שלה כולם ראו מה קרה אנחנו סכ״ה חברת האבטחה ביקשה ממהנהלה שלנו שאחרי המשחק נלך לצד הקהל שלנו ואתם יודעים הספסל שלנו היה ליד הקהל של טמרה לא רוצה לכנס לזה אבל אתם ראיתם אחרי המשחק הותקפנו על ידי אנשי טמרה ואתה יודע בועיינה קבוצה שניצחה את המשחק אז אין לה מה לחפש ולעשות בעיות אחרי המשחק כי זה לא לטובתינו בגלל כך זה ברור מי התחיל את הבלגאן ויש סירטונים אני באופן אישי והאחים שלי כרגע בבית חולים אבל אנחנו , מתי שנשתחרר מפה אנחנו הולכים להגיש תלונה במשטרה."

 

תגובת מאמן צעירי טמרה מוסא דיאב:

"בסוף המשחק שחקני בועינה במקום שיחגגו עם הקהל שלהם הם התחילו להתגרות בשחקנים שלנו שהוביל לתומונות הקשות. הקהל של בועינה ירד למגרש לעזור להם.כל הכבוד לקהל שלנו שנשאר במקום ולא הצטרף למה שקרה .אני מגנה את התמונות האלה ומאחל בהצלחה לכולם. היה משחק טוב עם אווירה טובה תודה לאום אלפחם על אירוח מדהים מאחל להפועל בועיינה בהצלחה"

שחקני הפועל בועיינה יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. צילום: מחסן נסאר

הוסף תגובה
תגובות
  1. בועיינה (מיקוש 29-04-2023, 08:44)
    כולם ראו שבועיינה היתה חלק גדול מאוד ממה שהתרחש המכות שחטפו אוהדי טמרה יעידו על כך. בנתנהגות כזאת ראוי שבהתאחדות לכדורגל אין מקום לקבוצה כבועיינה בליגה א אפילו שניצחו במזל גדול משער עצמי.... מקווה שאי שם בהתאחדות יפנימו פעם לתמיד
  2. הקבוצה הכי מלוכלכת ומגעילה בליגה א צפון זה בועיינה (בלאל 29-04-2023, 12:53)
    הקבוצה הכי מלוכלכת ומגעילה בליגה א צפון זה בועיינה.כל הקבוצות ששחקו נגדם שנאו אותם הם וזלפה, מגעילים