גמר הצפון: צעירי כפר כנא תפגוש את הפועל רעננה

חצאי גמר הפלייאוף הסתיימו וכפי שציפינו, צעירי כפר כנא גברה על בני זלפה ותפגוש את הפועל רעננה שגברה על הפועל באקה בהארכה. כפר כנא תארח את רעננה בשבוע הבא, הפועל בועיינה גברה על צעירי טמרה מליגה ב ותשחק גם בעונה הבאה בליגה א צפון

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-04-2023
  • 16:40

ונעבור למשחקים:

 

צעירי כפר כנא - בני זלפה 0-1

סגנית המוליכה של הליגה הסדירה, צעירי כפר כנא, אירחה את בני זלפה שסיימה במקום החמישי בטבלה. חניכיו של הישאם זועבי היו עדיפים כמעט לאורך כל המשחק, הגיעו למצבים טובים, אך החמיצו. עד שהגיע הווינר הגדול של ליגה א צפון, סמיר פרהוד, שהכריע את המשחק לאחר השמטה לא טובה של שוער בני זלפה מוחמד דיאב, שבעקבותיה מלך שערי הצפון כבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו ולמעשה הכריע את המשחק. סמיר הוכיח שוב שהוא נותן הכל על הדשא למרות העניין הרב לו הוא זוכה בימים האחרונים מקבוצות ליגת העל. 

 

סמיר פרהוד, המלך של כפר כנא הכריע את המשחק. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל באקה אל גרביה - הפועל רעננה 1-0

משחק לא טוב ראינו בבאקה אל גרביה כאשר שתי הקבוצות שציפינו מהן להציג כדורגל חיובי, בפועל ראינו משחק חלש מאד שהוכרע רק לקראת סיום ההארכה כאשר אליאור סיידר, חלוצה של רעננה, משגר פצצה מצד לצד ומכריע את המשחק ובכך לקבוע ניצחון גדול להפועל רעננה שתפגוש את כפר כנא בשבוע הבא לגמר הפלייאוף במחוז הצפון. 

 

אליאור סיידר, שער ענק שלו הביא את רעננה לגמר. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל בועיינה - צעירי טמרה 0-1

במשחק ההשירדות/עליה לליגה א צפון גברה הפועל בועיינה 0:1 על טמרה משער עצמי של שחקן היריבה בדקה ה-78. בועיינה שהיתה בתחתית הטבלה רוב העונה בליגה א צפון התעלתה על עצמה במשחק ההישרדות וגברה על הנציגה מליגה ב - ותשחק בעונה הבאה בליגה א צפון, בציפייה לעונה טובה יותר ותקווה לא להתסבך עונה נוספת במאבקי התחתית. 

צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. קודם כל משחק באיכות טובה מאד של בקה ששלטה כל המשחק אבל השיפוט חרץ גורל המשחק כנס (ראמי 29-04-2023, 07:39)
    התעלם משלושה פנדלים לבקה ונמנע מלהרחיק שוער רעננה שהדף כדור מחוץ לרחבה .נמנע מהרחקת שחקן רעננה עם שני צהובים ללא בדיקה אלימות ללא תגובה לשחקני רעננה ששלחו שני שחקנים לבית החולים .הזדמנות לשבץ שופט מליגת העל שהקבוצה המצליחה מבקה והקהל שלה ייהנו מההחלטות . לבסוף השיפוט החד צדדי גורם לדברים לא רצויים. על זה תכתבו
  2. לדאוג שהשיפוט לא יחרוץ גורל המשחק כמו שהיה בבקה (עבד 03-05-2023, 08:27)