הדרבי של הפועל כפר כנא

הקבוצה של משה ויצמן הרשימה בדרבי מול צעירי כפר כנא שניצחה בתוצאה 2:4 ומבטיחה עונה נוספת בליגה א' צפון. משה ויצמן:"עשינו משחק טוב, יש לנו קבוצה חזקה וראינו את זה היום. הפנים כבר לעונה הבאה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-04-2023
  • 09:35

המשחק החל כאשר שתי הקבוצות מגיעות למשחק האחרון כאשר החרב מונחת על הצוואר של הפועל כפר כנא שכל תוצאה מלבד ניצחון הייתה שולחת אותם למבחני ההישרדות בליגה א'. המשחק החל בצורה מהוססת, מצד שתי הקבוצות כאשר מי שדווקא הייתה טובה יותר היא הקבוצה הבכירה של הכפר 
שנמצאת במקום השני .

 

צעירי כפר קנא שיחקו כדורגל משוחרר ומנגד היה נראה שהלחץ משפיע על הפועל, בדקה ה- 29 לאחר מהלך כדורגל יפה הראשונה שעולה ליתרון היא הפועל כפר כנא משערו של החלוץ הותיק אדהם שיבלי, 1:0. צעירי כפר קנא לא הורידו את  הרגל מהגז וחזרו למשחק לאחר שיוויון מוצדק של כריים אחמד בדקה ה-35, 1:1. מרגע זה נראתה קבוצה אחת על המגרש והיא הפועל כפר כנא שעשו הכל כדי להחזיר את היתרון עוד לפני השריקה למחצית, בדקה ה-44 כפר כנא יוצאת להתקפת מעבר מהירה שבסופה נשרק לזכותה פנדל, זיקו לוקח את הבעיטה ומעלה את הקבוצה ליתרון 1-2. עדיין לא נגמר והפועל כפר כנא מבינה שהיא צריכה לעשות הכל כדי לנצל את הדקות הטובות של הקבוצה ולפני השריקה למחצית , ראני חמזה בדקה ה-46 מעלה את הקבוצה ליתרון 1-3 וקובע את תוצאת המחצית.

 

משה ויצמן, רשום על ההישארות של הקבוצה בליגה א' צפון. צילום: עודד חסין


החצי שני החל בלחץ אדיר של צעירי כפר כנא ובדקה ה-52 נשרקת בעיטת עונשין מ-11 מטר לזכות צעירי כפר כנא , סמיר פרהוד בועט את הכדור אך שוער כפר כנא הודף את הכדור היישר לרגליו של סמיר פרהוד שעט על הריבאונד וקובע 2-3. הלחץ של צעירי כפר קנא ממשיך על שערה של הפועל ובניגוד מוחלט למהלכי המשחק בדקה ה-62 אדהם שיבלי מעלה את הפועל ל-2-4 וקובע את תוצאת המשחק. הפועל כפר כנא נשארת בליגה א' צפון לאחר עונה מאכזבת בה ציפו במועדון להיאבק בחלק העיליון.

שחקני הפועל כפר כנא, ניצחון גדול המקנה לקבוצה עונה נוספת בליגה א' צפון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תלמד לא אתה ולא יער ויצמן יקבע את החוקים בליגה (שועל הצפון 22-04-2023, 10:47)
    על אפך וחמתך נשארו בליגה ..
  2. קבוצות של ערבים (שקו 22-04-2023, 12:47)
    צריך ליסגור אותם אין שם ‏ספורט רק מכירות ‏דוגמת כפר קסם