"השארתי את הקבוצה למרות מצבה האנוש"

כך אמר חנא פרהוד מאמנה של צעירי טייבה, לאחר שניצח את טמרה בחוץ 3-1 וחתם הישארות הירואית כנגד כל הסיכויים. עוד מוסיף חנא: ״היינו תלויים בעצמנו ועשינו את זה כמו גדולים. מודה לכל אלה שתמכו בי. ושיאכלו את הכובע כל אלה שהספידו אותי ואת טייבה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-04-2023
  • 15:24

 צעירי טייבה היתה חייבת לנצח את מכבי טמרה בשביל להישאר בליגה. קבוצתו של חנא פרהוד ניצחה 3-1 משערים של ווובה בראון, ירין שרעבי וסלים עמאש. 

 

מאמן טייבה חנא פרהוד היה מרוצה מאד בסיום ואמר: ״שמח שניצחנו את טמרה ועשינו את המוטל עלינו ללא קשר לתוצאות האחרות. היינו תלוים בעצמנו ושמח שניצחנו״.

 

על המשחק עצמו אומר חנא: ״המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה כי המגרש מאד הקשה עלינו. תנאי המגרש לא טובים, הגענו במטרה לנצח את המשחק, שיחקנו נכון. השחקנים יישמו את ההוראות הטקטקיות שלי. 6 משחקים אחרונים עשינו 3 ניצחונות ו-3 תיקו וזה מה שהשאיר את הקבוצה בליגה״. 

״בהזדמנות זו רוצה להודות לשחקנים האריות שלי שהוכיחו לב רחב ועניין אותם המשך הקריירה שלהם, למרות שלא קיבלו כסף. באו והתאבדו בכל משחק ולקחנו נקודות במשחקים שלא ספרו אותנו. והכי חשוב רוצה להודות למחמוד ומוהנד שתמכו בי והאמנו שרק חנא פרהוד ישאיר את הקהוצה בליגה ונתנו לי גב. ורק בשבילם ובזכותם נשארתי בטייבה ולכל הקשקשנים שיצאו לתקשורת שהקבוצה עם חנא לא תשאר ואנשים שהספידו את חנא וטייבה, שימשיכו לאכול את הכובע. חנא פרהוד השאיר את הקבוצה בליגה למרות מצבה האנוש והגוסס״.

חנא פרהוד, הוביל את צעירי טייבה לעונה נוספת בליגה א' צפון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. רמאי (אברהים 23-04-2023, 16:14)
    קנית את המשחקים אתה בלוף
  2. אכלת את הראש (יניר 23-04-2023, 17:10)
    אני ואני השארתי עשיתי כאילו מוריניו חאלס הגעת שהקבוצה במקום 8 ובקושי נשארת בליגה .
  3. תמשיכו לאכול את הלב (טייבה 23-04-2023, 22:07)
    לשני המגיבים אתם מוכרים לנו רציתם שהקבוצה תירד ליגה תתביישו לכם אם לא חנא פרהוד הקבוצה הייתה מתרסקת קשה לכם עם האמת בושה
  4. חחח ( נו מה 25-04-2023, 14:43)
    קבוצה עם סגל לפליאוף עליון על מה אתה מדבר מזל שטמרה נתנו לכם את המשחק בושה לסגל כמו בטייבה להגיע למצב הזה