חלוקת נקודות: 1:1 בין איחוד בני שפרעם להפועל רעננה

העולה החדשה לליגה לאומית סיימה את העונה בתיקו דרמטי מול הקבוצה מהשרון. ראמי אבו חרב: "הייתה לנו עונה אדירה והגיע לנו לעלות"

  • על ידי: מחמוד עיאשי
  • 22-04-2023
  • 08:14

איחוד בני שפרעם אירחה את הפועל רעננה אמש (חמישי) למשחק שסוגר את העונה ולפני תחילת המשחק בשפרעם חגגו עלייה עם הקהל . שתי הקבוצות פתחו את המשחק בקצב נמוך והיה משחק שקול לשתי הקבוצות אחרי תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה האורחת עלתה ליתרון 1:0 מהלך אישי נהדר של השחקן שניר שוקר מוביל לשער יתרון עבור רעננה, 1:0.  לאחר ספיגת השער בני שפרעם התעוררה והחלה לייצר מצבים אבל לא הצליחה לכבוש ובדקה ה-88 עאמר דני כבש שער שיוויון וקבע את תוצאת המשחק, 1:1 בין הקבוצות. בסיום המשחק השחקנים של שפרעם המשיכו לחגוג עם הקהל האדיר שהיה במשחק מעל 500 אוהדים.

 

פיראס מוגרבי, עונה מצוינת למאמן על הקווים בשפרעם. צילום: חגאג רחאל

 

בסיום המשחק דיברנו עם יו״ר איחוד בני שפרעם ראמי אבו חרב שאמר: "הייתה לנו עונה אדירה והגיע לנו לעלות, השקענו ועבדנו הרבה השנה בסוף השגנו את המטרה שלנו ועלינו ליגה בזכות. היה לנו סגל אדיר וכל הכבוד לשחקנים שהשקיעו הרבה כל השנה ומגיע כבוד גדול למאמן, לצוות המקצועי שעשו עבודה מדהימה בקבוצה. תודה ענקית גם לקהל שלנו שליווה אותנו כל השנה ובאו לעודד את השחקנים שלנו ובסף החזרנו להם ומגיע להם לחגוג ולהיות בליגה הלאומית ומשם השמים הם הגבול".

שחקני איחוד בני שפרעם, חוגגים בסיום. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יהיה כסף לשנה הבאה (אחד שמכיר 22-04-2023, 10:50)
    שנה הבאה תרדו ליגה .. המעוצה צרים ידיים
  2. לבחור שאומר נרד ליגה (ריאד 23-04-2023, 22:58)
    אני מבטיח לך לא נרד ליגה זה מפריע לכם שפרעם עלתה ליגה שפרעם תהיה קבוצה טובה בליגה לאומית ואתה תוכל את עצמך
  3. לבחור שמכיר (ריאד 23-04-2023, 23:01)
    אתה לא מכיר שום דבר אתה מתוך קנאה תמשיך לאכול את עצמך