ספורטאים למופת: 2:0 לבאקה אל גרבייה על קלנסוואה

הקבוצה של אסי אלימלך ענתה על כר הדשא לחרושת השמועות בניצחון מרשים על קלנסוואה שנפרדה מליגה א' צפון. אלימלך: "עברנו שבוע לא פשוט. שבוע של גל של הכפשות, גאה בשחקנים שלי"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 22-04-2023
  • 16:56

אחד המשחקים המרכזיים במחזור ה-30 אחרון לעונת המשחקים בליגה א' צפון יתקיים במגרש בכפר ג'ת בו אירחה הפועל קלנסוואה את הפועל באקה אל גרבייה. לאורך השבוע דובר על המשחק בין הקבוצות בטענה כי באקה הבטיחה את מקומה בפלייאוף תגיע למשחק בהרכב משני בעוד המארחת ידעה כל תוצאה מלבד ניצחון אינה עשויה לעזור לקבוצה לשרוד עונה נוספת בליגה א' צפון לאחר ההפסד במחזור האחרון מול עירוני נשר. על כר הדשא האורחת עלתה בהרכב החזק, שאברהם ראדי חלוץ הקבוצה פותח לראשונה בהרכב לאחר הפציעה. 15 דקות מפתיחת המשחק בבאקה ראו את מלך שערי הקבוצה אברהם ראדי נפצע ויורד מהמגרש ומעלה דאגה בקרב אנשי באקה. שחקני באקה היו טובים ומסוכנים מול שערה של קלנסוואה. דקה 29' שער עצמי של עילאי כהן מעלה את האורחים מבאקה ליתרון 1:0.

 

במחצית השנייה, באקה המשיכה להחמיץ מנגד קלנסוואה ביצעה מספר חילופים התקפיים במטרה לכבוש שער שיוויון. דקה 77' באקה יצאה להתקפה בסיומה ראם ג'והג'אה עלה כמחליף במחצית השנייה כבש את שערו השביעי העונה, 2:0. בתוספת הזמן קלנסוואה אף החמיצה כדור עונשין מ-11 מטר, בסיום 2:0 מרשים לבאקה אל גרבייה שראויה לכל המחמאות על רוח ספורטיבית ומשחק נהדר של הקבוצה שתפגוש במסגרת משחקי הפלייאוף את הפועל רעננה. הפועל קלנסוואה ? הקבוצה שבקיץ ציפו להיאבק בחלק העליון של הליגה, יורדת בתום עונה אחת חזרה לליגה ב'.

 

אסי אלימלך מאמן באקה אל גרבייה: "שמח מאוד על הניצחון, שיחקנו בצורה הכי ספורטיבית שיש עלינו בחצי הרכב , השחקנים שיחקו טוב והיינו עדיפים על המגרש. המשחק יכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר, ידענו אם זאת לשמור על השחקנים לקראת הפלייאוף. גאה בשחקנים, לא ציפינו לעונה כזו. עכשיו הדובדבן, פלייאוף מול הפועל רעננה רוצים ללכת עד הסוף".

 

 

אסי אלימלך, הוביל את קבוצתו לניצחון ספורטיבי על כר הדשא. צילום: חגאג רחאל

 

ניצחון שמגיע לאחר שבוע של הכפשות נגד הקבוצה לקראת המשחק. מה ניצח את המשחק ?

 

"עברנו שבוע לא פשוט. שבוע של גל של הכפשות, דיברנו כל מיני אנשים מהתקשורת, שחקנים, אוהדים שאנחנו ניתן ואולי נעזור ולא נהיה ספורטיביים. כמו ששנה שעברה ידענו להיות ספורטיביים נגד קבוצה שירדה ליגה ידענו להיות ספורטיביים גם פה, אמנם באנו לא בהרכב החזק, לצערי נתנו לאברהם לשחק מלך השערים שלנו נפצע ויצא מהמשחק אחרי רבע שעה, יאמר לזכות השחקנים שבאו ועשו את העבודה ושיחקו בצורה הטובה ביותר. אמרתי לאורך השבוע המשחק הזה היה רגיש לליגה, אני מבין ומכבד את זה, לנו הוא היה פחות רגיש, מי שהיה בסכנת ירידה שיבדוק את עצמו למה הוא בסכנת ירידה. אותנו עניין להיות ספורטיביים, לנצח בטח לא להפסיד ולעשות את ההרצה שלנו לקראת הפלייאוף".

 

שתף בהרגשה, בכל זאת משחק מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה זקוקה לניצחון מולכם. איך מביאים את השחקנים ל-100% על המגרש.

 

"אמרתי לשחקנים מאוד רוצה שישמרו על עצמם, משחק מול יריבה זקוקה לניצחון וחששנו ממשחק אגרסיבי שיכול להוביל לפציעות.  חייב לפרגן לצוות השיפוט שניהל את המשחק מצוין. לקנלסוואה שהציגה משחק טוב והחמיצה כדור עונשין. עשינו שינויים במהלך המשחק, קצת בדרישה ובלחץ הגבוה, שמח שהשחקנים עשו את העבודה בצורה הטובה ביותר, גאה באחד אחד".

 

 

שחקני באקה אל גרבייה, ראויים לכל המחמאות. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא כמו מכבי הרצליה (א.ב יהושוע 22-04-2023, 18:34)
    מכבי הרצליה מקרה בית שאן
  2. בדיוק: הרצליה הכריעה בתחתית (משה ברק 22-04-2023, 23:33)
    את גורל הירידה בחוסר הספורטיביות שלה.
  3. באקה בושה (אוהד מקלנסאווה 23-04-2023, 06:16)
    במילה אחד - בושה , והמבין יבין - מי ששלם הבאתם לו נקודות ומי שלא שלם הורדתם אותו ליגה , הגלגל יסתובב
  4. כפר קאסם (בדיר 23-04-2023, 12:06)
    למה להוריד אותם ליגה אין לך עניין ערבים גברים על ערבים עפולה מכרת משחקים על ימין ועל שמול
  5. ברגע שהחתמתם את אמיר כהן ירדתם אוטמטית ליגה (קלנסואה תבואו רק לעצמכם בטענות 23-04-2023, 22:14)
    איך שהמשכתם עם אמיר כהן השנוי הגדול צפוי שיתפרו אותכם לליגה ב' כהן הנוכל הביא מאמן מליגה ג' תחתית
  6. מה רצית להעביר את קלנסואה לדרום בשם קרית גת חח (אמיר כהן חחח יש לך עוד רמי ג'ורנו לליגה ב' 23-04-2023, 22:16)
    הקומבינות של כהן המלוכלך גמרו את המועדון רצה להעביר את קרית גת לדרום והביא מאמן מליגה ג' אמצע טבלה
  7. שוחחתי עם עארך אמר לי מצטער שהכרתי את אמיר כהן הזה (סמיר 23-04-2023, 22:17)
    עארף בוכה שהמשיך והאמין לשקרן אמר כהן השחור בכל מקום עושה נזקים יש שמועה ששנה הבאה זהו ישב בבית סופי