בטעם מתוק: 1:2 לזלפה על בועיינה

הקבוצה של אחמד סבע רשמה ניצחון דרמטי העפילה למשחקי הפלייאוף. בועיינה תתמודד מול צעירי טמרה במשחק המבחן. סבע: "הפלייאוף זה בונוס עבורינו, נגיע במטרה לנצח להמשיך בעונה המצוינת".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 21-04-2023
  • 12:06

המחזור ה-30 ואחרון לעונת המשחקים בליגה א' צפון. במגרש באסי גלבוע אירחה הפועל בני זלפה את הפועל בועיינה למשחק בו שם המשחק עבור הקבוצות, ניצחון. בזלפה ידעו לאחר ההפסד למגדל העמק כל תוצאה מלבד ניצחון וניצחון של אתא ביאליק יותיר את הקבוצה מחוץ לפלייאוף. האורחת מבועיינה ציפו בסיום המשחק להבטיח עונה נוספת בליגה א'. המחצית הראשונה היתה שקולה ששחקני זלפה הגיעו למספר מצבים מול שערה של בועיינה. במחצית השניה, שני המאמנים ביצעו חילופים במטרה להכריע את המשחק. 9 דקות לסיום המשחק, זלפה עלתה ליתרון שפיראס גנאים מלך שערי הקבוצה כבש, 0:1. בבועיינה הבינו לאור התוצאות מהמגרשים האחרים כי הקבוצה בדרכה למשחקי המבחן חזרה למשחק בתוספת הזמן מחמוד חמודה קבע שיוויון, 1:1.  4 דקות בלבד החזיק שער היתרון של בועיינה שעלא אלאדין אגבאריה עלה כמחליף במחצית השנייה כבש שער ניצחון דרמטי בדקה -95' ושלח את בני זלפה לפלייאוף ומנגד את בועיינה למשחק המבחן מול צעירי טמרה.

 

אחמד סבע, מאמן הפועל בני זלפה:  "היה לנו מטרה אחת לנצח את המשחק כדי להישאר בפלייאוף העליון. עשינו את זה ובגדול, כל השחקנים והמערכת עמדו במטרה. עשינו עונה גדולה, הקבוצה הציגה כדורגל מצוין, בפתיחת העונה המטרה להיות במקומות 1-5 ועמדנו בה. מודה לכל השחקנים וכל המערכת שנקראת בני זלפה. הפלייאוף זה בונוס עבורינו, נגיע במטרה לנצח להמשיך בעונה המצוינת".

 

ניצחון שמסכם עונה מצוינת של הקבוצה. מה המטרה לקראת הפלייאוף ?

 

"לשחק ולהינות ולייצג את הכדורגל שלנו. עצם העליה לפלייאוף זה הישג גדול עבור הקבוצה, יש כאן שחקנים שנתנו עונה גדולה ומגיע להם את כל המילים והמחמאות. נגיע במטרה לנצח".

אחמד סבע, מוביל את זלפה לפלייאוף. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות