תחזית ליגה א' צפון: מחזור 30

המחזור ה-30 והאחרון בליגה א' צפון הגיע מחזור בו התחתית עדיין בוערת ולא ברור מי תרד ליגה ותצטרף למכבי טמרה ומי תלך למבחנים כאשר קלנסוואה מארחת את באקה ובועיינה מתארחת אצל בני זלפה ואולי הפועל כפר כנא תפסיד בדרבי לצעירי כפר כנא ותרד לליגה ב? שווה לראות את התחזית של הסוכנות השחקנים D&A - הסוכנות מספר 1 בצפון...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 20-04-2023
  • 09:18

תחזית ליגה א' צפון מחזור 30


שפרעם מעפילה לליגה הלאומית, באקה וצעירי כפר קנא מפסידות, זלפה, טירה ואתא ביאליק מכוונות לפלייאוף העליון. בתחתית 6 קבוצות בסכנה מוחשית לגבי ההישארות בליגה - והכל ייקבע במחזור ה-30 הסופר מעניין.

 

איחוד בני שפרעם עלתה לליגה הלאומית! ברכות! צילום: חגאג רחאל

 

איחוד בני שפרעם - הפועל רעננה
משחק בין שתי קבוצות שלמעשה דיי סיימו את העונה הסדירה. מצד אחד שפרעם חוגגת עליית ליגה היסטורית לליגה הלאומית לאחר שהייתה הקבוצה היציבה ביותר לאורך העונה ומנגד רעננה מגיעים למשחק לאחר עונה די מאכזבת מבחינתם. עונה שברעננה העמידו תקציב שלא מבייש כל קבוצה בליגה  הלאומית, אך ברעננה לא למדו לעומק את המחוז הצפוני ונערכו אליו כראוי. לרעננה נותרה עוד משימה והיא לנסות וללכת כמה שיותר רחוק דרך משחקי הפלייאוף. הפועל רעננה תנצח.


מכבי טמרה - צעירי טייבה
טמרה כבר ירדה לליגה ב' והקבוצה תגיע כדי לסיים את העונה בכבוד. טייבה מגיעים למשחק שאסור להם למעוד בו, כאשר טייבה עם 33 נקודות וניצחון משאיר את הקבוצה בליגה למרות העונה המורכבת שהיא עברה. צעירי טייבה תנצח.

 

הפועל כפר כנא - צעירי כפר כנא
הפועל כפר כנא מגיעה למשחק שאין ממנו דרך חזרה וכל תוצאה מלבד ניצחון תשלח את הקבוצה באופן אוטומט לליגה ב'. במקרה של ניצחון הפועל כפר כנא לא תלויה בעצמה ככה שהיא תלויה בתוצאות במגרשים אחרים. ההפסד בשבוע שעבר לבועיינה היה קריטי מאוד לקבוצה בתחתית ובכפר כנא יהיו עם אוזן אחת למתרחש במגרשים האחרים. צעירי כפר כנא מגיעים למשחק כשהם הבטיחו את המקום השני והראש כבר בפלייאוף. בצעירי כפר כנא יעשו הכל כדי לחזור למסלול הנצחונות. הפועל כפר כנא תנצח.

 

שחקני בני זלפה, רוצים להגיע לפלייאוף עליון. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל בני זלפה - הפועל בועיינה
זלפה היא הקבוצה הכי פחות יציבה בליגה. לצד ניצחונות גדולים ויכולת משכנעת יש לקבוצה מזלפה נפילות ביכולת בצורה לא מוסברת. זלפה מבינים שניצחון על בועיינה מעניק להם מקום בפלייאוף העליון ומבחינה מקצועית עונה מצוינת. בבועיינה מגיעים למשחק שאין ממנו דרך חזרה, הקבוצה רושמת במחזור הקודם ניצחון מרשים על כפר כנא ניצחון שנותן לקבוצה את האפשרות שהם תלוים אך ורק בעצמם ובבועיינה יעשו הכל לנצח ולהבטיח עוד עונה בליגה א'. הפועל בועיינה תנצח.

 

מ.ס. טירה - הפועל מגדל העמק
משחק בין 2 קבוצות עם שאיפות שונות ומנוגדות. בטירה עדיין יש סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. הקבוצה עם 37 נקודות ובסיטואציה מסוימת הם יכולים לסיים במקום החמישי, למרות העונה הלא טובה שהם חווה העונה. מנגד במגדל העמק מגיעים למשחק שאין ממנו דרך חזרה, במגדל העמק רוצים לשחק עוד עונה בליגה א' ויעשו הכל כדי שזה יקרה. מגדל העמק מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב בשבוע שעבר על זלפה. הפועל מגדל העמק תנצח.

 

מכבי אתא ביאליק - הפועל כאוכב
אתא ביאליק היא הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה של אבי סבג התחברה בצורה יוצאת דופן וטביעת האצבע של המאמן ניכרת בכל מערכי הקבוצה. באתא ביאליק רוצים לעשות פלייאוף עליון ולכן הקבוצה תעשה הכל כדי להשיג את המטרה. כאוכב לאחר תוצאת התיקו בשבוע שעבר מגיעה למשחק של להיות או לחדול מבחינתה. כל תוצאה מלבד ניצחון והקבוצה יכולה למצוא את עצמה או במבחנים או שהם ירדו ליגה בצורה ישירה. מכבי אתא ביאליק תנצח.

 

אסי אלימלך, לא ירצה להרוס את שמו מול קלנסוואה למרות הקירבה הגיאוגרפית. שחקניו ספורטאים! צילום: חגאג רחאל

 

מכבי נוג'ידאת - עירוני נשר
נוג'ידאת עם ניצחון גדול במחזור האחרון על צעירי כפרכנא והקבוצה צריכה עוד נקודה אחת כדי להישאר בליגה. מנגד בנשר יכולים להיות מרוצים מאוד מהבחינה המקצועית, הקבוצה שעד סוף הסיבוב הראשון הייתה שקועה עמוק מאוד בתחתית הטבלה עושה סיבוב שני אדיר והקבוצה עם 38 נקודות ואפשרות לעשות פלייאוף עליון. שאפו ענק להנהלת נשר שידעה לעשות את השינוים הנכונים ולהעניק שקט מקצועי גם שלא הכל הלך כראוי מהבחינה המקצועית. תיקו


הפועל קלנסוואה - הפועל באקה אל גרביה
קלנסוואה מפסידה במחזור הקודם ומקבלת מכה אנושה בכל מה שנוגע לסיכוי שלה לשרוד בליגה. בקלנסוואה עשו ריצה מרשימה והקבוצה חזרה לחיים. קלנסוואה כבר לא תלויה בעצמה אך היא מאמינה שבמידה והיא תנצח בסוף המשחק הם יחגגו. באקה מתכוננים לפלייאוף העליון והקבוצה עושה עונה מצוינת. בבאקה מתכוננים להגיע כמה שיותר רחוק דרך משחקי המבחן ובאקה ראויה לכל הערכה שיש על הספורטיביות שהיא מגלה העונה. הפועל קלנסוואה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רושמים צעירי כפר כנא ולא כפר קנא (דניאל 20-04-2023, 10:14)
  2. הכל הפוך גוטה (הוגה דעות 20-04-2023, 10:15)
  3. הכל מכור חבל על התחזית (נסיר 20-04-2023, 10:17)
  4. למה אתם בטוחים שטירה תפסיד (ראמי 20-04-2023, 12:37)
  5. יאלללה קלנסוואה (נביל 20-04-2023, 13:34)
  6. אסי ואמיר חברים והמבין יבין בקה לא ספורטיבים ולא כלום (יוסף 20-04-2023, 17:03)