נבחרת המחזור ה-29: ליגה א' צפון

המחזור ה-29 הסתיים בליגה א' צפון כאשר בני שפרעם סיימה בתיקו מול כאוכב ועלתה רשמית לליגה הלאומית. צעירי כפר כנא הפסידה בבית לנוג'ידאת. והתחתית בוערת כאשר בועיינה גברה על כפר כנא ומגדל העמק גברה על בני זלפה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-04-2023
  • 12:46

מצטייני המחזור:

 

שוער: רוני בר קטן (עירוני נשר)

שוער נוער של נשר עמד פעם ראשונה במשחק מול קלנסוואה במשחק סופר חשוב וטעון והיה מצויין, שיחק בשקט עם ביטחון כאילו מדובר בשוער ותיק. לקח כמה כדורים מצויינים בדקות החשובות שמנע מהם לחזור למשחק. ללא ספק גדל שוער ענק בנשר. 

 

חנן ביטון, כבש שער והיה ממצטייני קבוצתו קרית אתא. צילום: אסף פטוקה.

 

הגנה:

 

אביחי אלפסי (מכבי קרית אתא)

בלמה של קרית אתא היה מצוין מול חלוצי באקה ולא איפשר להם להגיע למצבי הבקעה, שיחק חכם מאד וחזק מאוד ובכך הביא את הניצחון הענק של קבוצתו על באקה. 

 

מוחמד נח'אש (עירוני נשר)

בלמה הנהדר של נשר, היה במשחק כמעט מושלם מול קלנסוואה, תחנה אחרונה מבחינת חלוצי קלנסוואה גם באוויר וגם בקרקע. היה מספר 1 על המגרש. שאפו!

 

חנן ביטון (קרית אתא)

מגנה הימיני של קרית אתא, נמצא בעונה נהדרת מבחינתו, עשה הגנה תמך רבות בהתקפה והגיע למצבי הבקעה ואפילו כבש שער חשוב שהביא ניצחון חשוב יותר לקבוצתו. 

 

קישור:

 

יובל טיטלמן (הפועל רעננה)

קשרה המצוין של רעננה, היה פעיל מאד במשחק מול טמרה, בישל שני שערים לחבריו וייצר עוד הרבה מצבי הבקעה לחבריו. משחק פשוט נפלא של יובל, שנמצא גם בעונה טובה.

 

עבד מורגאן עם הכדור בלבן. היה ממצטייני שפרעם העונה ובמשחק מול נוגידאת. צילום: חגאג רחאל

 

מוחמד גדיר (מכבי נוג'ידאת)

משחק מצוין לקשרה של נוג'ידאת, היה פעיל ודינמי במרכז המגרש, ייצר מצבים לחבריו ובישל שער חשוב לקבוצתו שכנראה והשאיר אותם בליגה. 

 

עבד מורגאן (איחוד בני שפרעם)

ללא ספק הכוכב של שפרעם במשחק מול כאוכב ובעונה כולה, היה נייד מאוד, ייצר מצבים לחבריו והיה מעל חבריו בתיקו שהבטיח אליפות לקבוצתו. 

 

וובה בראון (צעירי טייבה)

קשרה של טייבה נמצא בכושר נהדר, היה פעיל מאד בקישור של קבוצתו כבש שער ובישל שער נוסך לסלים עמאש פשוט עונג של שחקן. 

 

מסוטפא גדבאן (הפועל בועיינה)

קשרה של בועיינה משחק על הכנף כל ההתקפות של קבותו עברו דרכו, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו ובישל את שער הניצחון לקבוצתו שער שאולי ישאיר את קבוצתו בליגה. 

 

התקפה:

 

רוי בוגנים (מגדל העמק)

חלוצה המצוין של מגדל העמק הטריד רבות את הגנת היריבה, סיכן את השער היה נייד מאד וכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו שער שעזר לקבוצתו לנצח ואולי להישאר בליגה. 

 

פוקרא מוחמד (איחוד בני שפרעם)

חלוצה של שפרעם היה נייד מאוד במשחק מול כאוכב, ייצר מצבים לחבריו וסיכן את שער היריבה וכמובן כבש את השער לקובצתו שער שהבטיח אליפות לקבוצתו. 

 

אבי סבג, ניצחון גדול שלו על באקה אל גרביה. צילום: איתן ידגר

 

מאמן: אבי סבג (מכבי קרית אתא)

ווהב בראכת הביא ניצחון יוקרתי וספורטיבי מול קלנסוואה, עיסא נוגידאת עשה ניצחון יפה על צעירי כפר כנא אבל מעל כולם הרשים השבוע אבי סבג, מאמנה של קרית אתא שהביא ניצחון חוץ ענק לקובצתו על בקה אל גרביה, ניצחון שאולי יביא אותו לפלייאוף העליון. שאפו!!

 

הוסף תגובה
תגובות