0:3 לעירוני נשר על הפועל קלנסוואה

הקבוצה של ווהאב ברכאת הרשימה במחצית הראשונה מול הפועל קלנסוואה לניצחון ניצחון המקנה לקבוצה עונה נוספת בליגה א' צפון.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-04-2023
  • 12:05

מפגש התחתית באצטדיון בנשר הפגיש בין עירוני נשר להפוע לקלנסוואה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בציפייה לזכות בניצחון מחזור אחד לסיום העונה שיקרב את המנצחת לחוף המבטחים בעוד המפסידה תעביר את ההכרעה למחזור סיום העונה. על כר הדשא ווהאב ברכאת מול רמי גורנו. 

 

המחצית הראשונה היתה שייכת למארחת. שחקניו של ברכאת הגיעו נחושים ומוכנים למשחק התחתית פתחו נהדר את המשחק. דקה 10' יגל פרץ בבישול נהדר לעזאת חלאיילה שמקרוב כובש ,0:1 נשר. המארחת המשיכה ליזום ולייצר מצבים מול שערה של קלנסוואה. דקה 19' טרס שולקובסקי בכדור עומק נהדר לפיראס תלחמי שכובש את השני לנשר, 0:2 בחלוף 19 דקות של משחק. קלנסוואה הגיעה למשחק לאחר תוצאת התיקו במחזור האחרון מול צעירי כפר כנא חיפשה לחזור למשחק בשער מצמק ראתה  בדקהה -43' את ניל ורטהיים בכדור עומק נהדר לשאדי מסראווה, 0:3 עירוני נשר.

 

המחצית השנייה קלנסוואה ביצעה מספר חילופים. על כר הדשא המשחק מעט התאזן ששחקני קלנסוואה החלו להגיע למצבים מול שערה של נשר. עד סיום המשחק התוצאה נותרה על לוח התוצאות, 0:3 מרשים לנשר שחוגגת עונה נוספת בליגה א' צפון. קלנסוואה ? הקבוצה של רמי גורנו יורדת מתחת לקו האדום תפגוש במחזור הסיום את הפועל באקה אל גרבייה בתקווה לשרוד עונה בליגה א' צפון.

 

מאמן עירוני נשר, וואהב ברכאת: "שמח על הניצחון, אין מאושר ממני, זאת היתה עונה קשה, מאתגרת מגיע לשחקנים ולאדיר דנין ולמאמן השוערים קובי בוסקילה, להנהלה על השקט לאורך העונה. אנחנו הכי שמחים בעולם. ידענו שזה המשחק שיכול להשאיר אותנו בליגה, עשינו את זה בגדול".

 

מחצית ראשונה מצוינת של הקבוצה. הופתעת מהתוצאה ?

 

"מחצית ראשונה הכי טובה שלנו העונה, ברור שלא חשבתי שנוביל 0:3 במחצית, השחקנים באו דרוכים וידעו לעשות את העבודה ולהבטיח מחזור אחד לסיום העונה את ההישארות בליגה".

 

עזת חלאיילה, חוגג שער יתרון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הקבוצה ההוגנת בליגה נשר. (בועיינה 15-04-2023, 17:19)
  2. רק שלא תפתחו תרגלים שבוע הבא (איאד דבבאסה 16-04-2023, 00:20)
    תשלימו את העבודה שבוע הבא ותנצחו את מכבי נוגידאת