עיסא נוגידאת: "שמח מאוד על השלוש נקודות ששוות צעד ענק בכיוון ההישארות"

מכבי נוגי'דאת חזרה למסלול הניצחונות בניצחון 2:1 על צעירי כפר כנא לאחר פיגור במחצית הראשונה. צעירי כפר כנא רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-04-2023
  • 18:34

המחזור ה-29 בליגה א' צפון נערך אמש (שישי). במגרש הכדורגל בכפר כנא אירחה צעירי כפר כנא את מכבי נוג'ידאת למשחק בו שם המשחק עבור הקבוצות, ניצחון. הקבוצה הביתית ציפתה לשוב למסלול הניצחונות לאחר 2 תוצאות תיקו 1:1ברציפת ולצפות למעידה של איחוד בני שפרעם. האורחת, סיימה בתיקו 0:0 מול הפועל בועיינה ידעה כל תוצאה מלבד ניצחון ושלוש נקודות הקבוצה יותירו את הקבוצה סמוך לקו האדום.

 

המארחת פתחה טוב את המשחק עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 שסמיר פרהוד כמלך שערי הליגה כובש את שערו ה-21 העונה, 0:1. כפר כנא המשיכה להגיע למצבים מול שערה של נוג'ידאת לא השכילה לכבוש. במחצית השנייה, מאמן מכבי נוג'ידאת ביצע מספר חילופים והאורחת החלה ליזום ולסכן את שערו של דורון מיכאלי. דקה 58' מוחמד רביע כובש שער שיוויון, 1:1. נוג'ידאת המשיכה בדקות הטובות על כר הדשא ובדקה ה-75' המהפך הושלם שרון פרץ בשער בכורה בקבוצה משלים מהפך, 2:1. צעירי כפר כנא עוד חיפשה שער שיוויון ללא הצלחה מסיימת את חלום כרטיס העליה מהמקום הראשון תתרכז במשחקי הפלייאוף. מכבי נוג'ידאת תארח במחזור הבא את עירוני נשר במטרה להבטיח עונה נוספת בליגה א' צפון.

 

מאמן מכבי נוגי'דאת, עיסא נוגידאת: "ניצחון ענק, קשה מאוד אבל מתוק נגד קבוצה איכותית ומצויינת, באנו נחושים מאוד עם מחוייבות , למרות שהיינו בפיגור, השחקנים גילו אופי והפכנו את התוצאה בחצי שני מצויין. שמח מאוד על השלוש נקודות ששוות צעד ענק בכיוון ההישארות".

 

מה ניצח את המשחק ?

 

"בחצי עשיתי כמה שינויים טקטית כך ששיחקנו במערך שונה , יותר תקפי , יותר לחץ גבוהה , אני שמח שהשחקנים יישמו את זה מצויין כך שהצלחנו להפגין כוח התקפי יותר".

 

ניצחון שמקרב את הקבוצה לעונה נוספת בליגה, אחרי רצף משחקים ללא ניצחון. שתף בהרגשה ?

 

"ניצחון מאוד חשוב אבל עדיין לא הבטחנו באופן סופי את ההישארות, נשאר עוד משחק נגד נשר , מקווה שננצח ונבטיח את ההישארות באופן סופי. עברנו תקופה מאוד מאוד קשה אחרי שהיינו מתחילת העונה בעונה מדהימה והשגנו תוצאות מדהימות, אני אפתיע אותך במשהו 2/3 העונה הייתה יכולת טובה ותוצאות מדהימות , ב1/3 האחרון שחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו העונה, יכולת פשוט מדהימה אבל לא השגנו תוצאות , כל משחק היינו מגיעים לאין ספור מצבים ולא מצליחים להבקיע , זה רדף אותנו 7 משחקים בלי להבקיע שער.  למרות זאת שמרנו על שקט מקצועי ונתנו שקט לשחקנים, מדובר בשחקנים מאוד צעירים , 90% מהסגל צעירים מאוד. אני שמח מאוד שהיום זה נשבר ושמח  בשביל השחקנים הנהדרים שמשקיעים כל אימון ומשחק".

עיסא נוגידאת, ניצחון גדול לקבוצתו. צילום:

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי (מוגידאת 15-04-2023, 20:12)
    עיסא כשלון גדול כמעט ירדנו ליגה. השנה הבא הוא לא יהיה בכפר
  2. חצי הרכב של צעירי כנא לא שיחק (שועל הצפון 15-04-2023, 23:10)
    עיסא עם כל הכבוד שלך לא ניצחתם בכדורגל תכלס צעירי כנא פתחו תרגלים אני אישית היתי במשחק
  3. נתנו לך את המשחק .. שנה באה אתה מאמן אצלהם כך היה ההסכם (מחמוד 15-04-2023, 23:14)
    תתביש לך כפר כנא נתנו לכם לנציח אם היו משחקים הרכב ראשון היתם חוטפים 4 . ישלך קבוצה של חובבנים
  4. קבוצה של עגלות . (אחד שיודיע 15-04-2023, 23:19)
    נראה אותך שבוע הבא איך תנציח את נישר ..אתם תלכו למבחנים כי נישר לא תתן לכם 3 נקודות מתנה
  5. תראה אפילו אנשים בתוך הכפר שלך אומרים שאתה כישלון (מיסטר X 16-04-2023, 00:17)
    לא כל שבוע יש צעירי כפר כנא . נישר תבוא לנצח אותכם כי היא חיבת להחזיר לקבוצות אחרות עבור שנה שעברה
  6. מכבי כפר כנא (מכבי כפר כנא 16-04-2023, 20:01)
    משחק מכור חחחחחח. משחק מכור
  7. נכשלת!!! לללללך (הקוף 17-04-2023, 11:30)
    כל השבוע התחננתם לכפר קנא, לפני חודשיים התהדרת שאתה עולה לפליאוף עליון והיום אתה מועמד וודאי לרדת ליגה חבל שמכבי כפר קנא מכרו לך את המשחק לפני "חוכמה היא השתיקה" אם היית שותק ולא מבזה את עצמך יותר טוב מלהתראיין כאילו ניצחת..עיסא שילמתם הרבה כסף וגם הם קיבלו מההימורים. יאלא דפדף.