אדהם שיבלי: "נבוא לבועיינה במטרה אחת, לנצח"

2 מחזורים לסיום העונה בליגה א' צפון הקרב על ההישארות בליגה בעיצומו. הפועל בועיינה תארח את הפועל כפר כנא ומשה ויצמן אקס מאמן הפועל בועיינה למפגש תחתית סוער.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 13-04-2023
  • 10:58

רגעי הכרעה בליגה א' צפון, 2 מחזורים לסיום עונת המשחקים הסדירה המאבק על כרטיס לעונה נוספת בליגה א' צפון בשיאו. בשישי תארח הפועל בועיינה את הפועל כפר כנא למפגש תחתית מסקרן בו שתי הקבוצות יעלו לכר הדשא בציפייה לזכות בניצחון ושלוש נקודות. המארחת ממשיכה לאבד נקודות יקרות סיימה במחזור האחרון בתיקו 0:0 מול מכיב נוג'ידאת בעוד האורחת מכפר כנא רשמה ניצחון יקר 0:2 על הפועל מגדל העמק. על הקווים בכפר כנא יעמוד משה ויצמן מאמנה של הפועל בועיינה העונה. האחרון רשם קאמבק גדול על הקווים בבועיינה עשוי להוריד את בועיינה בסיום המשחק לליגה ב'.  בסיבוב הראשון ניצחה הפועל כפר כנא בתוצאה 0:1.

 

חלוץ הפועל כפר כנא, אדהם שיבלי אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו משחק סופר חשוב נגד הפועל בועיינה, משחק על כל העונה. נבוא מוכנים ודרוכים למשחק, אנחנו מתכוננים למשחק בצורה הכי טובה תחת הדרכתו של המאמן משה ויצמן שמכין אותנו לקראת המשחק הזה בצורה הכי טוב, נבוא לבועיינה במטרה אחת, לנצח".

 

הקבוצה רשמה ניצחון יקר במחזור האחרון מול מגדל העמק. איך מביאים את היכולת למשחק מול הפועל בועיינה ?

 

"יש בקבוצה הרבה שחקנים עם נסיון בליגה א'  שיכולים לתת מעצמם במשחקים מהסוג הזה, נבוא מוכנים ובידעה שיהיה לנו משחק קשה מול יריבה לתחתית".

 

2 מחזורים לסיום העונה, יש תסריט הפועל כפר כנא יורדת לליגה ב' ?

 

"נעשה הכל שהתסריט הזה לא יתממש, יש קבוצה טובה שנקלעה למצב הזה ואנחנו השחקנים נוציא אותה מהמצב הזה ונשאר בליגה".

אדהם שיבלי, יוביל את כפר כנא לניצחון מול בועיינה ? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות