צל"ש-טר"ש מחזור 28 ליגה א' צפון

בתום המחזור ה-28 ליגה א' צפון, אתר גולר, מביא בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מי קבוצת השבוע ? ומי הקבוצה שאכזבה השבוע? הכל בכתבה לפניכם...

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 11-04-2023
  • 17:29

צל"ש השבוע: הפועל באקה אל גרבייה

 

צל"ש השבוע מוענק לאסי אלימלך והפועל באקה אל גרבייה עם ניצחון גדול השבוע, 6:1 על הפועל כאוכב. באקה התאוששה מההפסד לאיחוד בני שפרעם מחזור קודם במשחק חוץ מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה היתה זקוקה לניצחון ושלוש נקודות. שחקניו של אסי אלימלך חזרו להציג את הכושר המצוין המאפיין העונה את הקבוצה בצמרת ליגה א' צפון בצורה מרשימה תוך כדי תצוגת כדורגל איכותית. 2 מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א' צפון באקה רחוקה 4 נקודות הפרש מצעירי כפר כנא במקום השני המקנה בסיום העונה יתרון ביתיות במסגרת משחקי הפלייאוף. בבאקה יעשו הכל על מנת לסיים את העונה במקום השני, במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מכבי אתא-ביאליק בציפייה לזכות לניצחון והפסד של צעירי כפר כנא שיקטין את הפרש הנקודות בין הקבוצות לנקודה מחזור אחד לסיום העונה. בשקט בשקט רושם אסי אלימלך עונה שניה מצוינת על הקווים בבאקה מוביל את הקבוצה לעבר משחקי הפלייאוף ומי יודע ....אולי באקה אל גרבייה תסיים עונה חלומית עם כרטיס עליה לליגה הלאומית דרך משחקי הפלייאוף. שאפו לאסי אלימלך ושחקניו על ניצחון גדול ועונה מצוינת.

 

 

טר"ש השבוע: צעירי כפר כנא

 

מה קורה לקבוצה של הישאם זועבי ?  הקבוצה הוליכה ברוב שלבי העונה את הליגה מוצאת עצמה 2 מחזורים לסיום העונה רחוקה 4 נקודות מאיחוד בני שפרעם במקום הראשון. הירוקים ממשיכים לאבד נקודות יקרות במאבק על כרטיס העליה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, תיקו 1:1 מול הפועל קלנסוואה. קודם סיימה הקבוצה מול מכבי אתא-ביאליק בתוצאה זהה.  לא לרגעים הללו ציפו בצעירי כפר כנא למעוד במאני טיים של העונה.

 

הישאם זועבי, צעירי כפר כנא ממשיכה לאכזב. צילום: חגאג רחאל

 

דווקא לאחר הניצחון מול הפועל באקה אל גרבייה היה נראה צעירי כפר כנא בדרך לליגה הלאומית מועדת הקבוצה במשחק החוץ. במחזור הקרוב הקבוצה תארח את מכבי נוג'ידאת מתחתית הליגה הנלחמת על חייה בליגה. בצעירי כפר כנא יודעים ניצחון של שפרעם מול הפועל כאוכב וחלום העליה מהמקום הראשון תם ומנגד בצעירי כפר כנא זקוקה לניצחון על מנת להבטיח את המקום השני בסיום העונה הסדירה היקנה לקבוצה יתרון ביתיות במשחקי הפלייאוף. 2 מחזורים לסיום העונה רק בסיבוב הראשון סיימה צעירי כפר כנא במקום הראשון בליגה וסומנה כאחת המועמדות לעלייה לליגה הלאומית בסיום העונה. 2 מחזורים לסיום העונה, האם צעירי כפר כנא תרשום משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון עשויה לאבד את המקום השני ? או יהיה זה עיסא נוג'ידאת ושחקניו שיחגגו ניצחון יקר לקבוצתם במאבקי ההישארות בליגה.

 

שחקני באקה אל גרבייה, חוגגים על חשבון כאוכב. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל באקה (מוחמד 12-04-2023, 17:56)
    הפועל עירוני באקה שיחקו מהתחלת העונה משחק גברי בלי לדפוק חשבון לאף קבוצה כל הכבוד