צעירי טמרה העפילה לגמר פלייאוף ליגה ב' צפון א'

הקבוצה של מוסא דיאב רשמה ניצחון 0:2 לאחר הארכה על הפועל בני בענה תפגוש בגמר הפלייאוף את הפועל עירוני כרמיאל.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 09-04-2023
  • 14:19

הישג נהדר לחבורת השחקנים של המאמן מוסא דיאב. צעירי טמרה פגשהאמש (שבת) באצטדיונה הביתי את הפועל בני בענה בידיעה שניצחון יקנה לקבוצה את הכרטיס למשחק גמר הפלייאוף מול כרמיאל.


המחצית הראשונה הייתה בעיקר שקולה לשתי הקבוצות. על סף המחצית הראשונה, רגע לפני שריקת השופט לסיום המחצית הראשונה.התקפה מוסכנת לצעירי טמרה אחרי כדור נהדר של עיסא חלף שהגיע לאחמד דיאב שהחטיא מול השער.

 


8 דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה טמרה שוב היא הייתה מסוכנת, התקפה נהדר של הקבוצה הביתית צעירי טמרה הכדור הגיע לעיסא חלף שבעט כדור נהדר סמוך לעמוד. בדקה ה-94 טמרה שוב עם התקפה מסוכנת אחרי הרמת כדור נפלאה של המגן איימן איך הצלה ענקית של השוער בלאל חמאד שהציל את הפועל בני בענה מהפסד בדקה האחרונה של התוספת התקפה שכל כולה שמעוררת מעט את התקווה אצל הקבוצה הביתית. סיום ה-90 דקות ב0-0 ונכנסים להארכה.

 

מוסא דיאב, מוביל את צעירי טמרה לגמר פלייאוף ליגה ב' צפון א'. צילום: מחמוד עאישי


במחצית הראשונה של הארכה שוב הייתה  שקולה לשתי הקבוצות שנגמרה ב 0-0. בחצי השני של הארכה צעירי טמרה פתחו חזק יותר ואחרי שלוש דקות בלבד סובח המחליף העלה את צעירי טמרה ליתרון של 0:1 אחרי שער גדול של השחקן. בטמרה לא נרגעו אחרי חמש דקות בלבד בדקה ה-113 טמרה שוב עלתה ליתרון 0:2 והפעם הכובש היה איש המשחק השחקן עיסא חלף אחרי מבצע אישי נהדר כובש שער אדיר וקבע את תוצאת המשחק. צעירי טמרה מעפילה למשחק גמר הפלייאוף מול הפועל עירוני כרמיאל בו המנצחת תפגוש בין המנצחת בין מ.ס טירת כרמל ומכבי אחי איכסל.

שחקני צעירי טמרה והפועל בני בענה. צילום: מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלחמה (אוהד טמרה 11-04-2023, 18:04)
    אנחנו בדרך הנכונה תמשיכו להוכיח לכולם שאנחנו הקבוצה הכי טובהההה יאלה טמרה לנצח את כרמאילללל אתתתררררר מעולה כתבה ביג לייק בהצלחה