לא כוחות: 5:0 לאיחוד בני שפרעם על מכבי טמרה

מוליכת הטבלה ממשיכה להרשים ניצלה את תוצאת התיקו של צעירי כפר כנא להגדיל את הפער בין הקבוצות ל4 נקודות 2 מחזורים לסיום העונה. מוגרבי: "לא נגמר עד שזה נגמר. נשאר לנו עוד שני משחקים לעמוד במטרה".

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 08-04-2023
  • 11:16

המשחק נפתח בשליטה של האורחים משפרעם. כבר בדקה ה-10 איחוד בני שפרעם עלו ליתרון אחרי מהלך אישי גדול לקפטן עלי חטיב, 1:0 שפרעם המשיכה להכתיב את קצב המשחק, חמש דקות חולפות אמיר אבו ניל העביר כדור עומק גדול לדני עאמר שהוכשל ברחבה והשופט קבע פנדל לזכות לשפרעם. עלי חטיב ניגש לביצוע הבעיטה והחמיץ מול אסף רז שוער מכבי טמרה. 7 דקות לסיום המחצית הראשונה, התקפה של שפרעם, עלי חטיב מסר כדור לאמיר אבו ניל שמקרוב מכפיל את היתרון, 2:0 שפרעם במחחצית הראשונה.

 

עלי חטיב, מחמיץ כדור עונשין במחצית הראשונה. צילום: מחמוד עאישי


איחוד בני שפרעם פתחו את המחצית השנייה חזק יותר ואחרי עשר דקות דני עאמר קיבל כדור יפה מעבד מורגאן שגלגל את הכדור לרשת 3:0 לאיחוד בני שפרעם. טמרה שהשלימה עם הירידה לליגה ב' ספגה את השער הרביעי בדקה ה-70'  שוב דני עאמר ומשלים צמד שערים במשחק, 4:0. לקראת סיום המשחק מהלך אישי נהדר של הקפטן עלי חטיב שהוכשל בתוך הרחבה והשופט שוב שורק לפנדל לזכות שפרעם, עלי חטיב לקח את הבעיטה הפעם הוא זורק את אסף רז לצד והוא כובש שער גדול לצד השני ואנחנו עם 5:0 גדול לאיחוד בני שפרעם שממשיכה בקצב הנהדר שלה ובדרך הנכונה לליגה הלאומית 2 מחזורים לסיום העונה בליגה א' צפון מגדילה את הפער מצעירי כפר כנא ל4 נקודות שנותרו 6 נקודות. מצד השני מכבי טמרה אחרי 4 שנים בליגה א' נפרדת לאחר עונה חלשה ומאכזבת בצל בעיות כלכליות וחילופי מאמנים.

 

מאמן איחוד בני שפרעם, פיראס מוגרבי: "ניצחון גדול שלנו, במיוחד שצעירי כפר כנא סיימו בתיקו, לא נגמר עד שזה נגמר. נשאר לנו עוד שני משחקים לעמוד במטרה, נחגוג היום ומחר את הניצחון ביום ראשון שבוע חדש בהכנה למשחק מול הפועל כאוכב במטרה להשלים את המשימה ולחגוג עליה".

 

ניצחון גדול המאפיין את העונה כולה של שפרעם. איך מביאים את היכולת מחזור אחר מחזור ?

 

"אני אומר לשחקנים הרעב והריכוז זה מה שמביא את היכולת על כר הדשא. אני שמח שהשחקנים מביאים את היכולת והריכוז לכל משחק במשך העונה, גאה בהם על העבודה וההשקעה".

עלי חטיב,מוביל את איחוד בני שפרעם לניצחון על מכבי טמרה צילום: מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות