רואה שש: 6:1 לבאקה אל גרבייה על כאוכב

הקבוצה של אסי אלימלך התאוששה מההפסד לאיחוד בני שפרעם שהביסה את הפועל כאוכב. אלימלך: "כל עוד זמן שיש לנו סיכוי, נעשה הכל כדי לסיים במקום הכי גבוה שאפשר".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-04-2023
  • 16:09

הפועל כאוכב אירחה במסגרת המחזור ה-27 את הפועל באקה אל גרבייה. המארחת פתחה את עונת המשחקים בכושר מצוין טרם הבטיחה את מקומה בליגה ערב המשחק מול באקה אל גרבייה. האורחת מבאקה יצאה למשחק החוץ בכאוכב לאחר ההפסד במחזור האחרון לאיחוד בני שפרעם, 3:1 במשחק בו רבים טענו בדבר "מכירה" שחקניו של אסי אלימך הגיעו למשחק מול כאוכב נחושים במטרה להחזיר את הכבוד מההפסד ולשוב למסלול הניצחונות כאשר בכאוכב ידעו הפסד יקרב את הקבוצה לקו האדום.

 

על כר הדשא המחצית הראשונה היתה שקולה ששחקני כאוכב היו מסוכנים. דווקא בדקות טובות של כאוכב באקה עלתה ליתרון משער של עידן בנימין,1:0. במחצית השניה, קבוצה אחת על המגרש. באקה פתחה בלחץ על שערה של כאוכב. עשר דקות במחצית וחיים מקונן כבש את השני. שש דקות חולפות ומוחמד בדיר הצטרף לחגיגה, 3:0. נגמר ? לא אם שואלים את שחקני באקה שעשו ככל העולה על רוחם במגרש ומדיר השלים צמד שערים, 4:0. 7 דקות לסיום, אברהם ראדי חלוץ הקבוצה המצוין חזרה לכבוש שכבש את החמישי ומוחמד בדיר השלים שלושער שכבש את השישי, 6:0 גדול לבאקה. אחמד חלאיילה רק צימק בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק, 6:1 מרשים לבאקה אל גרבייה שמוכיחה כי ההפסד לאיחוד בני שפרעם אינו השפיע על הקבוצה. כאוכב ? הקבוצה רחוקה רק 2 נקודות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן ומהמקום ה-15 המוביל לליגה ב'.

 

מאמן באקה אל גרבייה, אסי אלימלך: "למרות חסרונם של 5 שחקני הרכב ושחקנים פצועים, מחצית ראשונה כאוכב היו יותר טובים, מחצית שניה היינו בכמה דרגות מעליהם. גאה בשחקנים שלי, הפנים למשחק הבא".

 

אסי אלימלך, באקה חזרה לנצח. צילום: חגאג רחאל

 

ניצחון שמגיע לאחר הפסד לאיחוד בני שפרעם. 2 מחזורים לסיום העונה, הפרש 4 נקודות מהמקום השני. באקה מכוונת למקום השני ?

 

"ההפסד לשפרעם היה מאוד מאוד קשה. שיחקנו מאוד טוב אבל לצערי עשינו טעויות בחלק האחורי שאינם מתאימות לנו. הפסדנו משחק מאוד חשוב, כל עוד זמן שיש לנו סיכוי, נעשה הכל כדי לסיים במקום הכי גבוה שאפשר. חשוב לנו להגיע לפלייאוף לא רדומים, אלא בכושר טוב וחדים".

שחקני באקה אל גרבייה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל הזוי (אחמד 08-04-2023, 19:54)
    איך בקה רוצים להחזיר קצת מהכבוד ממשחק נגד שפרעם כשהם מכרו את המשחק. בקה בלינד מכרו לשפרעם. אגב שפרעם קנו עוד משחקים..ויצמן יער לא בענינים
  2. לא מכרו (שחקן 09-04-2023, 08:28)
    באקה לא מכרו לשפרעם שום דבר היו 2 טעויות הזויות ב2 הגולים הראשונים של השוער ושל הקשר שהם האחרונים שימכרו נכוו שבאקה הייתה מצויינת והגולים נראו מצחקים אבל הטעויות האלה קרו גם במשחקים קודמים לשפרעם וכמה המאמן הזהיר אותנו מזה ששפרעם ידעו לחגוג על טעויות כאלה ברקה לא מוכרים משחקים הלוואי וכל מועדון בליגה א צפון יתנהל ככה