לקראת המחזור ה-32 בליגה הלאומית

המחזור השני במסגרת משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית. במוקד הדרבי גדול של פתח תקווה, טבריה יוצאת לכפר סבא ואום אל פאחם תחפש המשכיות מול מכבי קביליו יפו. בתחתית: מ.ס כפר קאסם ורמת השרון נפגשות למפגש מסקרן., הפועל ר"ג תארח את אדומים אשדוד.....שווה לקרוא !

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 07-04-2023
  • 11:03

פלייאוף העליון: 

 

הפועל עכו - בני יהודה, שישי 16:00

 

המארחת הרשימה במחזור האחרון שסיימה בתיקו 1:1 מול מכבי פתח תקווה. האורחים יוצאים למשחק חוץ שני בפלייאוף לאחר הפסד 1:2 להפועל אום אל פאחם. משחק פתוח בין שתי קבוצות שיחפשו לזכות בניצחון בפלייאוף.

 

הסימון: X.

 

הפועל כפר סבא - עירוני טבריה, שישי 16:00

 

הקבוצה מהשרון פתחה את משחקי הפלייאוף בסערה שניצחה 4:3 את הפועל פתח תקווה בחוץ. שחקניו של עומר פרץ פוגשים את עירוני טבריה במטרה לחבר ניצחון שני ברציפות. האורחת מהצפון יוצאת למשחק חוץ לאחר ניצחון 0:1 מול מכבי קביליו יפו בידיעה שניצחון יקרב את הקבוצה לעבר המקום השני.

 

הסימון: 2.

 

קהל אוהדי עירוני טבריה, עונה מצוינת לקבוצה. צילום: עודד חסין

 

מכבי פתח תקווה - הפועל פתח תקווה, שני 19:00

 

איזה משחק, הדרבי הגדול של פתח תקווה. מכבי מארחת את הפועל למשחק בו ניצחון שם המשחק. המארחת סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל עכו בעוד האורחים רשמו הפסד מפתיע 4:3 להפועל כפר סבא. 2 נקודות מפרידות בין הקבוצות כאשר בסיבוב הראשון היו אלה שחקני מכבי פתח תקווה לחגוג. הפעם הדרבי יהיה מסקרן ומעניין כמו תמיד.

 

הסימון: 1.

 

עופר טלספפה, יחגוג בסיום הדרבי ? צילום: מני בן ארי 

 

מכבי קביליו יפו - הפועל אום אל פאחם, שני 20:00

 

המארחת רשומת עונה מצוינת בדבר העפלה לפלייאוף רשמה הפסד 0:1 לעירוני טבריה במחזור האחרון. שחקניו של איציק ברוך יצפו לזכות בניצחון מול האורחת מאום אל פאחם שחזרה למאבק על כרטיס העליה לאחר ניצחון 1:2 על בני יהודה.

 

הסימון: 1.

 

פלייאוף תחתון: 

 

מ.ס כפר קאסם - עירוני רמת השרון, שני 20:00

 

שתי קבוצות המוצאות עצמן במאבק על הכרטיס לעונה נוספת בליגה הלאומית. כפר קאסם ממשיכה לאכזב שסיימה בתיקו 1:1 מול הפועל רמת גן. האורחת ממשיכה ביכולת החלשה מול אדומים אשדוד שסיימה בתיקו 1:1.

 

הסימון: 1.

 

שחקני כפר קאסם, יזכו לניצחון מול רמת השרון ? צילום: גיא צמח

 

 

הפועל רמת גן - הפועל אדומים אשדוד, שישי 16:00

 

הזדמנות גדול לאורי גוטמן ושחקניו מול היורדת לליגה א'. רמת גן ממשיכה לאבד נקודות יקרות שסיימה בתיקו 1:1 מול כפר קאסם. האורחת במסע פרידה מהליגה לאומית סיימה בתיקו 1:1 מול רמת השרון ותחפש להפתיע את רמת גן.

 

הסימון: 1.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון, שישי 16:00

 

נוף הגליל מאותת ליריבותיה לתחתית הליגה היה מוקדם להפסיד אותה לאחר ניצחון יקר 3:1 על מכבי אחי נצרת. האורחת מעיר היין טרם הבטיחה את הישארותה בליגה סיימה בתיקו 1:1 מול מ.ס כפר קאסם.

 

הסימון: 2.

 

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת, שישי 16:00

 

המארחת הבטיחה את מקומה בעונה הבאה בליגה הלאומית לאחר ניצחון 0:3 על הפועל רמת גן. האורחת טרם הבטיחה את מקומה בליגה לאחר הפסד בדרבי 3:1 להפועל נוף הגליל תחפש לזכות בניצחון שיקרב את הקבוצה לעונה נוספת בליגה.

 

הסימון: X.

 

המחזור ה-32 בליגה הלאומית. צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות