תחזית ליגה א' צפון: מחזור מספר 28

המחזור ה-28 הגיע בליגה א' צפון, מחזור בו המובילה משפרעם יוצאת למפגש קצוות מול האחרונה מכבי טמרה בעוד השנייה בטבלה צעירי כפר כנא יוצאת למשחק קשה מול הפועל קלנסוואה. בתחתית: כרגיל משחקים סופר מעניינים כאשר מכבי נוגי'דאת והפועל בועיינה נפגשות לדרבי מסקרן. הפועל כפר כנא תארח את הפועל מגדל העמק. ומה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים מספר 1 בצפון- סוכנות D&A...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 06-04-2023
  • 16:30
בצמרת השבוע שפרעם כובשת את הפיסגה לאחר ניצחון ענק על באקה. צעירי כפר קנא מאבדים נקודות נגד אתא ביאליק ויורדים למקום השני. רעננה מנצחת את זלפה ומבטיחה את המקום הרביעי. בתחתית הכל בוער  מגדל העמק מנצחת את נוג'ידאת, קלנסוואה מנצחת את בועיינה וטייבה מנצת את כפר כנא והתחתית רותחת.
 
מכבי טמרה - איחוד בני שפרעם
 
טמרה למעשה סיימה את העונה עם ירידת ליגה ולכן הקבוצה עם סגל השחקנים החסר והלא מאומן לא תהווה יריב אמיתי לשפרעם. מנגד שפרעם אחרי ניצחון ענק במחזור הקודם על באקה, ניצחון שהעלה את הקבוצה למקום הראשון. בשפרעם יעשו הכל כדי  לא לאבד נקודות עד סוף העונה.
 
הסימון: 2.
 
הפועל כפר כנא - הפועל מגדל העמק
 
כפר כנא מגיעה למשחק של להיות או לחדול. ניצחון יבטיח להם כמעט באופן סופי עוד עונה בליגה , הפסד יגרום להם להיות תלוים בקבוצות אחרות. כפר כנא מפסידים לטייבה ובקבוצה ירצו לחזור למסלול הנצחונות. מגדל העמק מנצחת את נוג'ידאת במשחק סופר חשוב מבחינתם והקבוצה מקבלת חמצן. ניצחון יבטיח הישארות והראש יהיה כבר בעונה הבאה.
הסימון: 1.
 
משה ויצמן, יוביל את הפועל כפר כנא לעונה נוספת בליגה א' צפון ? צילום: עודד חסין
 
מ.ס טירה - הפועל רעננה
 
טירה רוצה לעשות פלייאוף עליון ובקבוצה יודעים שכל איבוד נקודות במשחק הנוכחי והמטרה תתרחק. בטירה יש סגל שחקנים מצוין שיכול לנצח כל קבוצה בכל מגרש. רעננה מתכוננת למשחקי הפלייאוף והקבוצה תרצה להגיע בכושר טוב, במחזור הקודם רעננה מנצחת את זלפה ולמעשה מבטיחה את המקום הרביעי.
 
הסימון: 1.
 
הפועל קלנסוואה - צעירי כפר כנא 
 
קלנסוואה עם ניצחון חשוב מאוד במחזור הקודם על בועיינה והקבוצה מגיעה ל-30 נקודות. בקלנסוואה יודעים שהם חייבים לעשות הכל כדי לא להפסיד ולהמשיך בהתאוששות ההירואית שלה. צעירי כפר כנא מגיעים למשחק לאחר תיקו שכולו הפסד נגד אתא ביאליק . בכפר כנא עדיין לא אמרו נואש והקבוצה תגיע למשחק נגד קלנסוואה במטרה אחת ויחידה לנצח ולחכות למעידה של שפרעם.
 
הסימון: 2.
 
 
שחקני צעירי כפר כנא, יחזור למסלול הניצחונות מול קלנסוואה ? צילום: חגאג רחאל
 
הפועל כאוכב - הפועל באקה אל גרבייה
 
כאוכב עדיין מסובכת קשה מאוד בתחתית והקבוצה חייבת נקודות כמו אוויר לנשימה, כל תוצאה מלבד ניצחון וכאוכב תמשיך להסתבך. באקה מגיעה למשחק לאחר ההפסד לשפרעם במחזור הקודם, בבאקה ירצו להגיע לפלייאוף בכושר טוב ולהמשיך את היכולת המצוינת שהקבוצה הפגינה לאורך כל העונה.
 
הסימון: X.
 
מכבי אתא ביאליק - עירוני נשר
 
אתא ביאליק עם נקודה חשובה במחזור הקודם נגד צעירי כפר כנא והקבוצה עם 36 נקודות במקום החמישי . באתא ביאליק יכולים להתחיל להתארגן לעונה הבאה. נשר מגיעה למשחק לאחר ניצחון ענק על כאוכב והקבוצה צריכה עוד נקודה כדי להבטיח הישארות. בנשר השבוע יחסר העוגן של הקבוצה מהדי זועבי וזה חיסרון משמעותי מבחינתם.  
 
הסימון: X.
 
הפועל בני זלפה - צעירי טייבה
 
זלפה רוצה פלייאוף עליון ותעשה הכל לאחר ההפסד בשבוע שעבר לחזור למסלול הנצחונות .בזלפה יש קבוצה טובה וצעירה עם מאמן מצוין שיודע להפיק את המקסימום מהשחקנים. ניצחון של זלפה והקבוצה בפלייאוף העליון. טייבה עם ניצחון אדיר על כפר כנא מצליחה להרים את הראש מעל המים . בטייבה יודעים שעוד 3 נקודות משאירים את הקבוצה בליגה ויעשו הכל כדי לנצח ולהישאר באופן סופי.
 
הסימון: 1.
 
אחמד סבע, זלפה תבטיח את מקומה בפלייאוף בסיום המחזור? צילום: חגאג רחאל
 
מכבי נוג'ידאת - הפועל בועיינה
 
איזה דרבי חשוב צפוי לנו, מי היה מאמין ששתי הקבוצות  שהיו עד לפני חודש במקום הכי בטוח בטבלה נמצאות בפני משחק גורלי. נוגי'דאת ביכולת נוראית ולא מצליחה להבקיע שערים במשחקים האחרונים ובנוסף הקבוצה נגד מגדל העמק קיבלה 3 אדומים לשחקנים סופר חשובים. מנגד בועיינה היא הקבוצה הכי לוזרית העונה, הקבוצה שהייתה רחוקה עד לפני חודש נקודה מהפלייאוף העליון נמצאת במצב הכי קשה  מבחינת הטבלה . הפסד של בועיינה והקבוצה ירדה לליגה  ב'.
   
הסימון: 1.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל מכור (יודע דבר 06-04-2023, 20:47)
    להלן התוכנית: מגדל העמק מפסידה לכפר כנא מחזור הבא זלפה מפסידה למגדל העמק ללא תלות באחרים תצטרך כפר כנא עוד נקודה משני משחקים שתקח ההסכם שבוע הבא זלפה נותנת למגדל העמק
  2. זלפה בשירות כפר כנא (קנוניה) (יודע דבר 06-04-2023, 20:49)
    מסכנים בועינה שהחבל סביבה וירדת מבחנים קלנסאוה או נוגידאת