צל"ש-טר"ש מחזור 27 ליגה א' צפון

בתום המחזור ה-27 ליגה א' צפון, אתר גולר, מביא בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מי קבוצת השבוע ? ומי הקבוצה שאכזבה השבוע? הכל בכתבה לפניכם...

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-04-2023
  • 10:57

צל"ש השבוע: איחוד בני שפרעם

 

הצל"ש השבועי מגיע משפרעם. איחוד בני שפרעם בדרך הנכונה לליגה הלאומית. שחקניו של פיראס מוגרבי ממשיכים בכושר המצוין המאפיין את הקבוצה מפתיחת עונת המשחקים בניצחון 3:1 על הפועל באקה אל גרבייה בתצוגת תכלית של קפטן הקבוצה, עלי חטיב. מי האמין שהמועדון הקטן הזה מהכפר המקסים בצפון, שרק עלה לליגה א' בעונה שעברה מוביל את ליגה א' צפון שלושה מחזורים לסיום העונה שמאזן מרשים, 18 ניצחונות מול 2 הפסדים ויחס שערים מרשים 26:60. בזמן שיתר קבוצות הליגה, הפועל רעננה, צעירי טייבה, מ.ס טירה, צעירי כפר כנא הצהירו הקיץ לעבר כרטיס עליה לליגה הלאומית מאחוריה, פיראס מוגרבי ושחקניו עושים את זאת נכון על כר הדשא מחזור אחר מחזור.  שאפו לפיראס מוגרבי ושחקניו על עונה מצוינת.

 

 

טר"ש השבוע: הפועל כפר כנא 

 

הטר"ש השבועי מגיע מכפר כנא שמפסידה במשחק סופר חשוב לצעירי טייבה... מה קורה במועדון הזה ??? מדי שנה מעמידים תקציב טוב, סגל שחקנים טוב ומידי שנה אכזבה ענקית, והעונה זה השיא! הקבוצה מסובכת בתחתית ואם לא תעשה שינוי של ממש, היא עלולה למצוא עצמה בליגה ב'.

 

שחקני הפועל כפר כנא. עונה מאכזבת לקבוצה. צילום: חגאג רחאל

 

קבוצה שבסגל שלה ישנם שחקנים מובילים ומנוסים בליגה א', לדוגמת אדהם שיבלי, ואיל חרבאוי, ספואן זועבי, שאקר סקר, ראני חמזה, איתי מורנו.. לא יכולה להרשות לעצמה להיות במקום שהיא נמצאת שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה !

פיראס מוגרבי, מוביל את איחוד בני שפרעם לעונה חלומית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן שכפר כנא תרד כל שנה אותו סרט (חמאדן 05-04-2023, 14:18)