חמאדה ג'בארין: "אין יותר כיף מלעלות ליגה"

כך אמר קשר צעירי אום אל פאחם שניצחה בסוף השבוע 1:0 את איחוד בני באקה וחגגה עליה לליגה א'. ג'בארין הוסיף: "השגנו את המטרה שהגעתי בשבילה לא היה קל אבל כמה שזה קשה כמה שזה מתוק".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-04-2023
  • 12:52

המחזור ה-30 בליגה ב' צפון ב' נערך בסוף השבוע. במגרש בבאקה אירחה איחוד בני באקה את צעירי אום אל אום אל פאחם למפגש מסקרן בו ניצחון של האורחים יעניק לקבוצה את כרטיס העליה לליגה א'. מעל ל500 אוהדים הגיעו מאום אל פאחם לעודד את קבוצתם במשחק במטרה לחגוג בסיום.  על כר הדשא המשחק היה שקול ביתרון של שחקני אום אל פאחם שהגיעו למצבים מול שערה של באקה. ככל שהדקות התקרבו לסיום המשחק במקביל למשחק השניה בטבלה מ.ס טירת כרמל בדרך להפסד מול מכבי נווה שאנן אניס מחאמיד עלה מחליף במחצית השנייה כבש את שער הניצחון שלוש דקות לסיום המשחק, 1:0 מתוק לצעירי או אל פאחם שחוגגת עליה לליגה א'.

 

בסיום המשחק חגגו דקות ארוכות שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי בראשות פאיד חסון מאמן הקבוצה ובנוכחות אש עיריית אום אל פאחם סמיר מחאמיד עם קהל אוהדי הקבוצה את העליה לליגה א'.

 

קשר הקבוצה,חמאדה ג'בארין: "כמה קשה כמה מתוק. אחרי כל מה שעברנו העונה הגיע לנו לעלות ליגה, אין יותר מתוק מלעלות ליגה במיוחד שמבטיחים אותה ברגע האחרון. תודה רבה לקהל שליווה אותנו מתחילת העונה, להנהלה והצוות המקצועי ומהיום זה הזמן רק לחגוג".

 

הצטרפת בפתיחת העונה לצעירי א.א. פאחם שתף בהרגשה ?

 

"אין יותר כיף מלעלות ליגה, עליה מס שש בשבילי. שמח מאוד, השגנו את המטרה שהגעתי בשבילה לא היה קל אבל כמה שזה קשה כמה שזה מתוק".

 

העונה בשונה משנים אחרונות ליגה ב' צפון ב', היתה מאתגרת במאבק על כרטיס העליה ?

 

"נכון הייתה מאתגרת עד הדקה ה-99, בדרך כלל בשאר העליות היינו מבטיחים את העליה מראש ומכינים את עצמנו לחגיגות. הפעם רק בדקה ה-90 הבטחנו עליה, אין מאושר ממני".

 

בעונה הבאה, אתה ממשיך בצעירי  א.א. פאחם בליגה א' ?

 

"רוצה להינות מהעליה עכשיו, אחרי שנחגוג וננוח נשב ונקבל את ההחלטה הטובה בשבילי".

 

 

 

חמאדה ג'בארין חוגג עליה בצעירי א.א. פאחם. צילום: אייהם אנואר ג'בארין

הוסף תגובה
תגובות