נבחרת המחזור ה-27: ליגה א' צפון

המחזור ה-27 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו שפרעם מנצחת בחוץ את באקה אל גרביה ומנצלת את התיקו של כפר כנא עם אתא ביאליק כדי להגדיל את הפער. בתחתית ניצחונות מרשימים לקלנסוואה, מגדל העמק שמתקרבות להישארות בליגה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2023
  • 12:00

מצטייני הצפון:

 

שוער: רותם דהאן (הפועל קלנסוואה)

שוערה של קלנסוואה, היה מצויין מול בועיינה, שמר על שער נקי נלחם על כל כדור ומנע מהיריבה לכבוש למרות שלל המצבים להם הם הגיעו.

 

רותם דהאן, משחק ענק שלו הביא עוד שלוש נקודות לקבוצתו ולמעשה הוא רשום על ההינצלות של קבוצתו. צילום: מני בן ארי

 

הגנה:

 

ירין מסיקה (הפועל מגדל העמק)

בלמה המצויין של מגדל העמק, שיחק חזק בהגנה, כל כדור היה ראשון וייצב את ההגנה של מגדל העמק מה שהביא לניצחון הגדול על נוג'ידאת

 

וובה בראון (צעירי טייבה)

בלמה המצויין של טייבה היה במיטבו מול כפר כנא, מנע מהירבה להגיע למצבי כיבוש, וובה משחק בלם אך הוא הוסט לעמדת הבלם והיה פשוט נהדר. חשסרונו הורגש בחודש האחרון ואיתו טייבה נראית הרבה יותר טוב. 

 

אופק אטיאס (מכבי אתא-ביאליק)

בלמה המצויין של קרית אתא היה במיטבו מול צעירי כפר כנא שנחשבת לאחת ההתקפות הטובות בליגה. אופק משחק חזק, כל כדור הוא ראשון ומנהל את משחק קבוצתו מהחלק האחורי. 

 

קישור:

 

נתנאל גולדמן (הפועל מגדל העמק)

איזה קשר מצויין יש למגדל העמק, כמה נסיון יש לו במגרש, היה מצויין מול נוג'ידאת, חילק כדורים לחבריו, עשה סדר בהתקפות מגדל העמק והיה מסוכן מאוד בהתקפה של קבוצתו. 

 

אבירם תורגמן (איחוד בני שפרעם)

קשרה של שפרעם אומנם נמצא בעונה פחות טובה מבחינתו אבל מול באקה הוא הראה מה הוא שווה, בישל שער והיה הדומיננטי במרכז השדה של קבוצתו. 

 

דודו אדרי (מ.ס. טירה)

קשרה המצויין של טירה, עצר את ההתקפות של היריבה, נלחם על כל כדור, ניהל את משחק קבוצתו והיה מהמצטיינים בטירה מול טמרה.

 

איתי סוויסה, הכוכב הגדול של קלנסוואה העונה. משאיר את הקבוצה בליגה. צילום: יח"צ

 

איתי סוויסה (הפועל קלנסוואה)

קשרה של קלנסוואה,  היה מצויין מול בועיינה, מסוכן מאד והגיע למצבי הבקעה, הטריד את הגנת היריבה וכבש שער ניצחון ענק מבחינת קבוצתו. 

 

עלי חטיב (איחוד בני שפרעם)-כוכב המחזור!

כוכבה של שפרעם היה מצויין מול באקה בחוץ, כבש שני שערים, סיכן את שער היריבה וייצר מצבים חשובים לחבריו. ניצחון ששווה עליה מבחינת שפרעם. 

 

יגל פרץ (עירוני נשר)

כוכבה של נשר היה מספר 1 בניצחן החשוב של קבוצתו על כאוכב, ממש רקד על המגרש, כבש שני שערים גדולים אשר אחד מהם מנקודת הקרן. חילק כדורי אומן לחלוצי הקבוצה ושחקני כאוכב עצרו אותו רק בעבירה. 

 

התקפה:

 

פיראס תלחמי (עירוני נשר)

שחקן הכנף-חלוץ של נשר, שיחק מצויין מול כאוכב, ייצר מצבים לחבריו בחלק ההתקפי כולל בישול אחד ענק שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

חנא פרהוד, מאמן המחזור של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל

 

מאמן המחזור: חנא פרהוד (צעירי טייבה)

פיראס מוגרבי הוביל את קבוצתו שפרעם לניצחון ענק על באקה אל גרביה, רמי גורנו הוביל את קלנסוואה לניצחון גדול בחוץ על בועיינה אבל מעל כולם הרשים השבוע שבוע שני ברציפות מאמנה של צעירי טייבה חנא פרהוד שכולם חשבו שקבוצתו תרד ליגה הצליח לייצב אותה ולעשות שני ניצחונות גדולים! שאפו ענק למאמן המצויין!

הוסף תגובה
תגובות