3:2 למ.ס טירה על מכבי טמרה

הקבוצה של מוחמד עוודי ממשיכה במאבק על הכרטיס לפלייאוף בניצחון מול היורדת לליגה ב'. עזריה: "נותרו 3 משחקים עד סיום העונה, נעשה הכל כדי להעפיל לפלייאוף".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-04-2023
  • 10:35

מכבי טמרה אירחה במסגרת המחזור ה-27 את מ.ס טירה. המארחת שירדה במחזור האחרון לליגה ב' לאחר תבוסה להפועל בני זלפה פגשה את מ.ס טירה שחולמת לסיים את העונה עם כרטיס עליה למשחקי הפלייאוף. המשחק נפתח בקצב טוב ומהיר ששחקני מ.ס טירה שולטים על כר הדשא. דקה 19' התקפה של מ.ס טירה, מאמון קשוע מקבל כדור ברחבת ה-16 בחצי סיבוב מוסר לניר עזריה מקרוב בועט לפינה הימנית, 1:0.  טירה המשיכה להיות עדיפה על פני שחקני טמרה שהגיעו למספר מצבים מול שערה של טירה במחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב זהה לראשונה. בדקה ה-54' טמרה חזרה למשחק לאחר שער של נור ביסאן, 1:1. שלוש דקות בלבד החזיק שער היתרון של טמרה. ניר עזריה בכדור רוחב נהדר מוצא את מאמון קשוע מול אסף רז כובש את שערו השישי העונה בליגה, 2:1.  שתי דקות חולפות וטירה הכיפלה את היתרון, יהב אפריאט הותיר את שלום אדרי באחד על אחד מול אסף רז, 3:1 למ.ס טירה. טמרה רק צימקה בדקה ה-77' שמוחמד ח'לאילה כבש וקבע את תוצאת המשחק, 3:2 למ.ס טירה שחזק במאבק על המקום החמישי המוביל למשחקי הפלייאוף. 

 

מוחמד עוודי, ניצחון חוץ מרשים למ.ס טירה. צילום: חגאג רחאל

 

חלוץ מ.ס טירה, ניר עזריה בסיום: "ניצחון חשוב למטרה שלנו, אנחנו לא מוותרים על הפלייאוף נילחם עד המשחק האחרון".

 

ניצחון המאפיין סיבוב שני טוב של מ.ס טירה. מה היה חסר לטירה העונה להיאבק בצמרת ?

 

"חוסר מזל ,פציעות של שחקנים ,וגם החיבור בהתחלת עונה היה לא טוב. נותרו 3 משחקים עד סיום העונה, נעשה הכל כדי להעפיל לפלייאוף".

שחקני מ.ס טירה חוגגים ניצחון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. טמרה הנוכלים לליגה ב (מחמוד 02-04-2023, 19:50)
    איזה כיף טמרה הנוכלים לליגה ב