כבשה את הפסגה: 3:1 לאיחוד בני שפרעם על באקה

הקבוצה של פיראס מוגרבי העפילה למקום הראשון לאחר ניצחון מרשים 3:1 על הפועל באקה אל גרבייה. חטיב: "יש לנו עוד שלושה משחקים, כל משחק הוא גמר גביע".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 01-04-2023
  • 12:17
המחזור ה-27 בליגה א' צפון החל בחמישי במפגש הצמרת בין הפועל באקה אל גרבייה לאיחוד בני שפרעם.  קהל רב הגיע לצפות במשחק,האורחת משפרעם ציפו להמשכיות בידיעה כל תוצאה פרט לניצחון וחלום העלייה התרחק. המארחת ידעה ניצחון יציצם את הפרש הנקודות בין הקבוצות במאבק על המקום השני.
 
המשחק יצא לדרך, דקה 21' האורחת משפרעם עולה ליתרון. עלי חט'ב מנצל אי הבנה בין מגן באקה לעמית סרוסי שוער ומעלה את שפרעם ליתרון 1:0. באקה הגיעה למספר מצבים מול שערה של שפרעם. עד סיום המחצית הראשונה התוצאה נותרה בעינה, 1:0.
 
במחצית השנייה שחקני באקה החלו ליזום ולסכן את שערה של שפרעם. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה שוב טעות בהגנת באקה מוליכה לשער של עבד מורג'אן, 2:0 שפרעם. עשר דקות חולפות ושפרעם הכפילה את היתרון שעלי חטיב משלים צמד שערים במשחק, 3:0 גדול לשפרעם.  לאחר השער השלישי שחקני באקה שלטו במרכז המגרש והיו מסוכנים מול שערו של חאלד עזאם. בדקה ה-77' ראם ג'אחג'ה צימק, 3:1 מרשים לאיחוד בני שפרעם שמנצלת את תוצאת התיקו של צעירי כפר כנא ומעפילה שלושה מחזורים לסיום העונה למקום הראשון בליגה א' צפון שתי נקודות הפרש מצעירי כפר כנא.
 
קהל אוהדי איחוד בני שפרעם, הגיעו בהמוניהם לבאקה. צילום: חגאג רחאל
 
מאמן איחוד בני שפרעם, פיראס מוגרבי: "ניצחון מאוד חשוב נגד קבוצה טובה מאוד. נעבוד קשה ובצניעות כדי לבוא מוכנים למכבי טמרה".
 
איש המשחק כובש צמד השערים, עלי חטיב: "ניצחון הכי מתוק שהיה לנו העונה, יש לנו עוד שלושה משחקים, כל משחק הוא גמר גביע. רוצים להודות לקהל הנפלא שמגיע לכל משחק בית וחוץ. הפנים למשחק הבא, מכבי טמרה במטרה להמשכיות".

עלי חטיב, צמד שערים בניצחון איחוד בני שפרעם. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בקה (בקה 01-04-2023, 14:43)
    משחק מכור בקה מכרה
  2. משחק מכור (היתי במשחק 01-04-2023, 17:37)
    3 בעיטות לשפרעם על השער 3 שערים ...
  3. לא מכור (אחד שיודע ומכיר 01-04-2023, 23:47)
    באקה שיחקו מצוין היו טובים יותר ב4 דרגות משפרעם שבאה לסגור את המשחק ושיחקה על מתפרצות באקה הגיעה להמון מצבים ולא הצליחה לכבוש שער ראשון טעות קריטית בהגנה בתיאום שער השני בכלל הזוי אבל זה לא מכור זו פשוט טעות של שחקנים צעירים אני צופה בבאקה כל העונה ראיתי את האכזבה של האוהדים המאמן השחקנים שם אתה מבין שזה לא מכור אם השער הראשון שפסלו לבאקה לא נפסל זה נגמר 4 לבאקה פשוט שפרעם עם חברה מנוסים יותר אבל באקה משחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה וזה בית ספר למי שרוצה ללמוד