תחזית ליגה א' צפון : מחזור 27

המחזור ה-27 הגיע בליגה א' צפון, מחזור בו המובילה משפרעם יוצאת למשחק חוץ קשה בבאקה בעוד השנייה בטבלה צעירי כפר כנא יוצאת למשחק קשה מאוד באתא ביאליק. בתחתית: כרגיל משחקים סופר מעניינים כאשר בועיינה מארחת את קלנסוואה וצעירי טייבה את הפועל כפר כנא. ומה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים מספר 1 בצפון- סוכנות D&A...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 30-03-2023
  • 15:23

תחזית ליגה א' צפון מחזור 27


בצמרת כפר קנא ושפרעם ממשיכות את המשאבק ראש בראש. באקה מנצחת ועדיין דולקת אחרי המובילות ..זלפה עושה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף.
כפר כנא מנצחת את רעננה ומבעירה את התחתית ..קלנסוואה מאבדת נקודות יקרות ..וטמרה כנראה שירדה ליגה ..

 

צעירי טייבה - כפר כנא
טייבה מגיעה למשחק לאחר ניצחון על נוג'ידאת והקבוצה קיבלה קצת חמצן בתחתית. בטייבה מבינים שהמשחק נגד כפר כנא הוא משחק של להיות או לחדול, ניצחון שווה הישארות. כפר כנא מגיעה למשחק בפורמה לאחר הניצחון על רעננה החזקה. השינוי בעמדת המאמן מביא את השינוי, ניצחון של כפר כנא ואפשר להתחיל להתארגן לעונה הבאה.

הפועל כפר כנא תנצח

 

שחקני שפרעם חוגגים. האם יחגגו בבאקה? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל באקה אל גרבייה - בני שפרעם
באקה מגיעה  למשחק ההזדמנות האחרונה מבחינתה, כל  תוצאה מלבד ניצחון וחלום העליה מתפוגג. בבאקה יש קבוצה צעירה, מוכשרת ומחויבת ובר שמש אחד. בשפרעם רוצים לרוץ בצמוד לכפר קנא עד סוף העונה. כדי לעלות ליגה , הם יהיו חייבים לנצח קבוצה טובה במגרש קשה, כל תוצאה מלבד ניצחון של שפרעם ובכפר קנא יחגגו.

תיקו

 

מכבי אתא ביאליק - צעירי כפר כנא
אתא ביאליק מנצחים במחזור הקודם את בועיינה ומבטיחים את ההישארות באופן סופי והקבוצה כבר מתכוננת לעונה הבאה. כפר כנא חייבת לנצח בכדי 
לשמור על המקום הראשון. לכפר כנא נותרו עוד 4 גמרים, הקבוצה של הישאם זועבי מבינה את חשיבות המשחק גם תנצח.

צעירי כפר כנא תנצח

 

שחקני צעירי כפר כנא חוגגים. האם יחגגו גם באתא ביאליק? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רעננה - הפועל בני זלפה
רעננה מגיעה למשחק לאחר ההפסד בשבוע שעבר לכפר כנא והראש של הקבוצה כבר בפלייאוף. ברעננה יעשו הכל כדי לחזור למסלול הנצחונות כבר השבוע נגד זלפה. בזלפה חוגגים השבוע ניצחון על טמרה ולמעשה הקבוצה מבטיחה את הפלייאוף. בזלפה עושים עונה מצוינת מהבחינה המקצועית.

הפועל בני זלפה תנצח

 

הפועל בועיינה - הפועל קלנסוואה
איזה משחק מחכה לנו ביום שישי הקרוב, משחק בין שתי קבוצות שרק רוצות להישאר בליגה. מצד אחד בועיינה שנמצאת בכושר זוועתי ומנגד קבוצה שנמצאת בפורמה אדירה. בבועיינה מפסידים במחזור הקודם לאתא ביאליק והקבוצה קרובה שתי נקודות למקום שממנו יורדים ליגה בסוף העונה. בבועיינה יעשו הכל כדי לא להפסיד ולברוח כמה שיותר מהר מהתחתית. קלנסוואה מסיימת בתיקו במחזור הקודם אך התיקו הוא כולו הפסד, גול שהקבוצה קיבלה בדקה ה-94 עדיין לא נותן לקבוצה להרים את הראש מעל המים בתחתית. במידה וקלנסוואה תפסיד היא תסתבך קשות.

תיקו

 

שחקני ואוהדי טירה חוגגים. חייבים לחגוג גם בטמרה ולהתקרב למקום ממנו מגיעים לפלייאוף עליון. צילום: חגאג רחאל

 

עירוני נשר - הפועל כאוכב 
נשר נמצאת בתקופה פחות טובה והקבוצה ושמת 3 הפסדים רצופים בליגה ב נשר חייבים לנצח את המשחק נגד כאוכב ולהתחיל להתארגן בצורה רגועה לעונה הבאה. כאוכב עם 32 נקודות  והקבוצה צריכה עוד 3 נקודות  כדי להבטיח הישארות כבר עכשיו בליגה. בכאוכב יש סגל שחקנים מוכשר שיכול לנצח כל קבוצה ביום נתון.

תיקו

 

מכבי טמרה - מ.ס. טירה 
טמרה מפסידה במחזור הקודם לזלפה ובאופן תיאורטיהקבוצה ירדה לליגה ב', טוב יעשו בטמרה אם יעשו בדק בית על כל מה שקרה השנה. טירה עדיין לא אמרו נואש בכל מה שקשור לפלייאוף העליון, בטירה מפסידים השבוע לשפרעם החזקה והקבוצה מתרחקת מהפלייאוף העליון ולכן כל תוצאה מלבד ניצחון של טירה והעונה נגמרה מבחינתם

מ.ס טירה תנצח

 

הפועל מגדל העמק - מכבי  נוג'ידאת 
משחק שאסור לשתי הקבוצות למעוד בו, מצד אחד מגדל העמק שבמחזור הקודם סיימה בתיקו עמוק בתוספת הזמן מגיעה למשחק בידיעה שניצחון על נוג'ידאת יכול להבטיח לה עונה נוספת בליגה. מנגד נוג'ידאת מגיע למשחק לאחר שהקבוצה לא מנצחת בששת המשחקים האחרונים. הקבוצה מנוג'ידאת מבחינה התקפית לא מספקת את הסחורה ואם רוצים להישאר בליגה זה הזמן להתעורר.

תיקו

הוסף תגובה
תגובות