צל"ש-טר"ש מחזור 26 ליגה א' צפון

המחזור ה-26 בליגה א' צפון שוחק בשישי, אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 28-03-2023
  • 17:00

צל"ש השבוע: הפועל בני זלפה

 

הקבוצה של אחמד סבע ממשיכה בעונה המצוינת בדרך להבטיח את מקומה בפלייאוף. זלפה אירחה בסוף השבוע את מכבי טמרה שהגיעה למשחק מול זלפה לאחר 2 ניצחונות רצופים ותקוות לעשות את הבלתי ייאמן לשרוד בליגה א' צפון. על כר הדשא שחקניו של סבע המשיכו בכושר משחק מצוין הביסו ללא תנאי 0:4. קודם שיחקה הקבוצה מול מ.ס טירה וניצחה בתוצאה 3:1. בשקט בשקט, זלפה רושמת הצלחה ומקדימה לפניה יריבות שהצהירו בפתיחת העונה לעבר עליית ליגה ופלייאוף בין השאר: צעירי טייבה, מ.ס טירה, הפועל כפר כנא, מכבי אתא ביאליק. בזמן שקבוצות ליגות א' מציגות תקציבי עתק ושחקנים המקבלים סכומים גבוהים ואינם מביאים תוצאות על כר הדשא, זלפה מוכיחה בכדורגל כסף זה לא שם המשחק.

 

טר"ש השבוע: מכבי נוגי'דאת

 

מה קורה לקבוצה של  עיסא נוגידאת  ? הקבוצה שסיימה את הסיבוב הראשון בצמרת ליגה א' צפון סומנה כקבוצה שתשחק במשחקי הפלייאוף מאבדת גובה רושמת בסוף השבוע הפסד ליגה עשירי העונה 0:2 לצעירי טייבה. מכבי נוג'ידאת רחוקה רק 3 נקודות מהמקום ה-14 המוביל בסיום העונה וממשיכה ביכולת החלשה ומעלה את השאלה האם מכבי נוג'ידאת עשויה למצוא עצמה לאחר סיבוב ראשון מצוין יורדת לליגה ב' ?  במחזור הקודם הקבוצה הפסידה 0:1 להפועל רעננה.

 

שחקני נוג'ידאת, סיבוב שני מאכזב לקבוצה. צילום: חגאג רחאל

 

על אף שמדובר בקבוצה שהעפילה בעונה שעברה לליגה א' עם קהל אוהדים גדול מישהו שם צריך להתעורר ודחוף לפני שיהיה מאוחר. במחזור הקרוב הקבוצה פוגשת את הפועל מגדל העמק למפגש תחתית מסקרן.  כל תוצאה מלבד ניצחון יעמיק את המשבר בקבוצה ורק יעלה את סף הלחץ סביב הקבוצה שרק לפני מספר חודשים סיימה סיימה סיבוב ראשון מרשים וסומנה כאחת הקבוצות שישחקו בפלייאוף.

 

שחקני בני זלפה, ממשיכים להרשים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. עיסא ? מה קרה ? איפה כל הכתבות שלך בסיבוב הראשון ירדת למחתרת? בדיחה של מאמן (בדיר 28-03-2023, 17:25)
  2. עיסא תתפטר הרסת כל חלקה טובה בקבוצה (עבדאללה 29-03-2023, 10:46)
  3. נוגידאת קבוצה מצויינת עם המאמן הטוב בליגה (אגבאריה 29-03-2023, 11:29)
    הייתי במשחק מזל שלא ניצחה נגידאת קבוצה תוססת ומצויינת ,בסוף תישאר בליגה בגדול כי יש לה מאמן תותח
  4. אגבאריה איפה אתה חי ? היית במשחק אחר אולי הקבוצה לא מנצחת כבר מעל 6 משחקים איפה אתה חי (עבדאללה 29-03-2023, 11:30)