מיכאל אשכנזי: "מגיעים נחושים לנצח את צעירי כפר כנא"

מכבי אתא-ביאליק תפגוש במסגרת המחזור ה-27 את המוליכה, צעירי כפר כנא למפגש מסקרן. באתא-ביאליק מצפים המשכיות לאחר הניצחון במחזור האחרון מול הפועל בועיינה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 29-03-2023
  • 14:35

מכבי אתא ביאליק תארח במסגרת המחזור ה-27 את צעירי כפר כנא. המארחת אירחה במחזור האחרון בביתה את הפועל בועיינה רשמה ניצחון 0:1 אודות לשער ניצחון של מיכאל אשכנזי. קודם שיחקה הקבוצה במשחק חוץ מול הפועל מגדל העמק רשמה הפסד בתוצאה 1:2. לקראת המשחק בקבוצה מצפים להמשכיות חרף הניצחון מול בועיינה שהפער מהמקום החמישי המוביל בסיום העונה לפלייאוף ניצב על 4 נקודות הפרש. האורחת מכפר כנא יוצאת למשחק חוץ לאחר ניצחון מרשים 4:1 על הפועל כאוכב. מחזור קודם ניצחה הקבוצה במפגש הצמרת 1:2 את הפועל באקה אל גרבייה. אצל הירוקים מבינים את חשיבות המשחק כל תוצאה מלבד הניצחון תוריד את הקבוצה מהמקום הראשון במידה ואיחוד בני שפרעם תנצח. במסגרת הסיבוב הראשון ניצחה צעירי כפר כנא במגרשה בתוצאה, 1:2.

 

חלוץ מכבי אתא-ביאליק, מיכאל אשכנזי אמר לקראת המשחק מול צעירי כפר כנא: "אנחנו שמחים על הניצחון אחרון שלנו שהשאיר אותנו בליגה. כעת מסתכלים על אתגר חדש לנסות להגיע למשחקי הפלייאוף, משהו שאנחנו מאוד רוצים. אנחנו מגיעים נחושים לנצח את צעירי כפר כנא, מתאמנים קשה כדי לעשות את זה בעזרת השם נעשה ונצליח".

 

אתם פוגשים את מוליכת הליגה, צעירי כפר כנא. מה הכלים לניצחון ?

 

"נהיה חייבים להגיע למשחק אגרסיביים, נחושים וממושמעים. צעירי כפר כנא קבוצה מצויינת, אני מאמין שאם נשחק את הכדורגל שהצגנו נגד הפועל בועיינה יהיה מאוד קשה לעצור אותנו כי אני חושב שאנחנו קבוצה מצויינת ובין הטובות בליגה".

 

בפן האישי עונה מצוינת במדי מכבי אתא-ביאליק. לאן פניו של מיכאל אשכנזי ?

 

"אני מכוון להגיע הכי רחוק שאני אוכל, אבל השאיפה לעונה הבאה זה לחזור לאחת משתי הליגות הבכירות בישראל ולהיות שם שחקן משמעותי ולעשות מספרים יפים כדי להמשיך את התקדמות שלי".

שחקני מכבי אתא-ביאליק, יפתיעו את צעירי כפר כנא ? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיכאל שחקן ששייך לרמה הגבוהה המשך כך תגיע רחוק ילד (אוהד 29-03-2023, 15:03)
  2. לוזרים (אחד שמכיר 29-03-2023, 16:53)
    כמו המשחק הראשון התאמנתם קשה כול השבוע ושחקתם אגרסבי .. בסוף שתי כדורי חוץ הבקיעו בהם 2 שערים . חח