"באים בשיא המוכנות למשחק במטרה לנצח"

כך אמר מגן הפועל באקה אל גרבייה, מג'ד אגבריה לקראת המשחק מול איחוד בני שפרעם. ראם ג'והג'אה: "קורא לקהל אוהדי הקבוצה להגיע לעודד ולהיות השחקן ה-12 במשחק מול איחוד בני שפרעם".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 29-03-2023
  • 18:20

המשחק המרכזי של המחזור ה-27 בליגה א' צפון יירך כבר ביום חמישי. הפועל באקה אל גרבייה תארח במגרשה את איחוד בני שפרעם למפגש מסקרן. המארחת חזרה למסלול הניצחונות במחזור האחרון שניצחה 0:1 את עירוני נשר. קודם הפסידה הקבוצה במשחק חוץ מול צעירי כפר כנא בתוצאה 0:1. לקראת המשחק בבאקה מצפים להמשכיות מול האורחת משפרעם, ניצחון יקטין את הפרש הנקודות בין הקבוצות לשתי נקודות בלבד. האורחת משפרעם, יוצאת למשחק חוץ בבאקה לאחר ניצחון 1:2 על מ.ס טירה. שחקניו של פיראס מוגרבי מודעים לחשיבות המשחק כל תוצאה פרט לניצחון ומנגד ניצחון של מוליכת הליגה, צעירי כפר כנא יגדילו את הפרש הנקודות בין הקבוצות לשלוש נקודות בסיום המחזור. בסיבוב הראשון הפסידה איחוד בני שפרעם בתוצאה 1:0.

 

מגן הפועל באקה אל גרבייה, מג'ד אגבריה אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט נגד קבוצה טובה, נתכונן בהתאם. סומכים על אסי שיכין אותנו בצורה הטובה ביותר, באים לקחת 3 נקודות ולהמשיך להילחם עד הסוף".

 

במחזור האחרון כבשת שער ניצחון מול עירוני נשר. איך מביאים את היכולת למשחק מול שפרעם ?

 

"ממשיכים לעבוד קשה כמו שעשינו כל העונה ובאים בשיא המוכנות למשחק במטרה לנצח. יש לנו שחקנים צעירים שרעבים להצליח, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

 

חלוץ הפועל באקה אל גרבייה, ראם ג'והג'אה: "משחק על כל העונה. חייבים לנצח את המשחק, יש לנו קבוצה מאומנת אסי מעמיד אותנו טוב. אנחנו בתקופה טובה, הזדמנות אחרונה כדי לפתוח את המירוץ. בפן האישי אני בתקופה טובה ושמח שזה תורם להצלחה של הקבוצה. קורא לקהל אוהדי הקבוצה להגיע לעודד ולהיות השחקן ה-12 במשחק מול איחוד בני שפרעם".

מג'ד אגבריה, יוביל את באקה לניצחון מול שפרעם ? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות